تصویر جدید آیفون ۷ همان چهار رنگ قدیمی را نشان می دهد

Images
Images
Images
Images

تصویر جدید آیفون ۷ همان چهار رنگ قدیمی را نشان می دهد

  • وِیژه
  • 2,157 بازدید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روز به روز امید به دیدن تغییرات زیاد در آیفون ۷ کمتر و اطمینان ما از ایجاد تغییرات انقلابی در آیفون سال ۲۰۱۷ بیشتر می‌شود. این آیفون احتمالا به صفحه‌نمایش OLED مجهز شده و نام آن آیفون ۷ اس یا آیفون ۸ خواهد بود. اطلاعات چندانی از این گوشی در دسترس نیست، اما در مورد آیفون ۷ انتظار داریم که پاییز امسال به خوبی بدرخشد. 

افزایش ۱۴ درصدی ظرفیت باتری نسبت به نسل قبل نمی‌تواند آن چیزی باشد که کاربران مدت‌ها در انتظارش بوده‌اند. شایعات ضد و نقیض بسیاری نیز در مورد دیگر تغییرات این گوشی از جمله نبود جک هدفون، تغییر طراحی خطوط آنتن و وجود یا عدم وجود برآمدگی دوربین در نسخه‌ی ۴.۷ اینچی وجود دارد.

اما مدل ۵.۵ اینچی تغییرات مهم‌تری دارد که بر جذابیت آن خواهد افزود. از ویژگی‌های مهم این گوشی می‌توان بهره‌مندی از دوربین دوگانه و اسمارت‌کانکتور را برشمرد. اپل می‌تواند علاوه بر ۴ رنگ سابق، از رنگ‌های دیگری برای جذاب‌تر کردن آیفون‌های امسال خود استفاده کند. مثلا می‌تواند رنگ‌های آبی تیره یا مشکی را به جای رنگ تکراری خاکستری روانه‌ی بازار کند. البته به تازگی تصویری از قاب‌های پشتی آیفون ۷ در کنار یکدیگر فاش شده است که نشلن می‌دهد بدنه‌ی این گوشی نسبت به ایفون ۶ اس تغییر رنگ نخواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همان گونه که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، اگرچه نوارهای آنتن مطابق شایعات پیشین طراحی شده‌اند، اما بیرون‌زدگی بسیار زیاد دوربین اصلی موجب شده است که صحت این تصویر به شدت زیر سوال برود. اگر این شایعه درست باشد، خبر خوبی برای طرفداران اپل نخواهد بود و امسال هم هچون سال قبل تنها شاهد رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، خاکستری و رزگلد خواهیم بود.

 

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو