مفقود شدن بیش از 15 هزار تلفن همراه در متروی لندن

Images
Images
Images
Images

مفقود شدن بیش از 15 هزار تلفن همراه در متروی لندن

  • عمومی
  • 2,178 بازدید

 از میان صاحبان این 15هزار دستگاه، فقط دوهزار نفر برای دریافت گوشی خود مراجعه می‌کنند!مفقود شدن بیش از ۱۵ هزار تلفن همراه در متروی لندن نگرانی‌ها درخصوص خطرات امنیتی را افزایش داده است.آمارهای منتشره نشان می‌دهد که به تنهایی در سال ۲۰۱۳ بیش از ۱۵ هزار تلفن همراه در متروی لندن گم شده است و این موضوع نگرانی‌های امنیتی در خصوص اطلاعات موجود بر روی این تلفن‌ها را افزایش می‌دهد.

شرکت امنیتی مک‌آفی می‌گوید که در سال جاری میلادی تا کنون در مجموع ۱۵ هزار و ۸۳۳ دستگاه تلفن همراه به دپارتمان اشیای گمشده متروی لندن تحویل داده شده است.


بر این اساس، تا کنون تنها ۲۰۳۸ تلفن همراه به صاحبان آنها بازگردانده شده است و مالکان ۱۳ هزار و ۵۲۵ تلفن همراه دیگر هنوز برای دریافت تلفن‌های خود مراجعه نکرده‌اند.

 متخصص امنیتی شرکت مک‌آفی - در این خصوص گفت: این آمار بر اهمیت امنیت تلفن‌های همراه، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و دیگر لوازم الکترونیکی همراه تاکید دارد زیرا این دستگاه‌ها به راحتی گم می‌شوند.

وی تصریح کرد: شرکت‌ها باید تدابیری اتخاذ کنند تا در صورت مفقود شدن تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها مالکان آنها در معرض تهدیدات مختلف از جمله دزدی هویت قرار نگیرند.

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو