گلکسی اس 7 اکتیو به اندازه ادعای سامسونگ در برابر نفوذ آب مقاوم نیست

Images
Images
Images
Images

گلکسی اس 7 اکتیو به اندازه ادعای سامسونگ در برابر نفوذ آب مقاوم نیست

  • وِیژه
  • 2,104 بازدید

در طول سال‌های گذشته سامسونگ پس از عرضه‌ی نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس، نسخه‌‌ای را نیز با نام اکتیو اما با مقاومت بالا در برابر ضربه، آب و گرد و غبار راهی بازار می‌کند. براساس گزارش‌های منتشر شده توسط کاربران، گلکسی اس ۷ اکتیو به اندازه‌ی ادعای سامسونگ مقاوم نیست. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اکتیو نیز از وجود گواهی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بهره می‌برند.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط سامسونگ گلگسی اس ۷ اکتیو از وجود گواهی IP68 بهره می‌برد که به معنای قابلیت مقاومت در عمق ۱.۵ متری آب تا ۳۰ دقیقه است. براساس گزارش کاربران، گلکسی اس ۷ اکتیو در محفظه‌ای که فشار آب در آن ۱.۵ کیلوگرم در متر مربع است قرار گرفته و پس از سی دقیقه و خارج کردن گوشی از این محفظه آبی خطوطی سبز رنگ روی نمایشگر تشکیل شده است. همچنین باید به عدم کارکرد صحیح صفحه‌ی نمایش لمسی اشاره کرد. همچنین حباب‌هایی زیر لنز دوربین جلو و عقب گوشی هوشمند دیده می شود.

برای اینکه شائبه‌ی معیوب بودن گوشی هوشمند مورد آزمایش از بین برود، نمونه‌ی دیگری از گلکسی اس ۷ اکتیو نیز مورد آزمایش قرار گرفته و این نمونه نیز با شکست آزمایش مورد نظر را پشت سر گذاشته است. اطلاعات ارائه شده نشان از این دارد که نمایشگر گوشی دوم در بازه‌های چند ثانیه‌ای بصورت مستمر خاموش و روشن شده و رطوبت نیز به وضوح در دوربین پشت و جلو قابل رویت است. همچنین آب به اسلات مخصوص قرارگرفتن سیم‌کارت نیز نفوذ کرده است. چند روز پس از انجام آزمایش در زمان اتصال گوشی به شارژر، نمایشگر روشن شده، اما خوانا نبوده و همچنین کارایی خود را نیز از دست داده بود.

سامسونگ اعلام کرده که شکایت‌های چندان زیادی در این خصوص دریافت نکرده و موارد گزارش شده نیز با نمونه‌های جدید تعویض شده‌اند.

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو