نکات کلیدی برای موفقیت در تجارت

Images
Images
Images
Images

نکات کلیدی برای موفقیت در تجارت

  • مقالات
  • 2,180 بازدید

بیزینس اینسایدر برای کمک به موفق شدن تجارت این افراد در فضای مجازی و وبسایت های مختلف چند موارد کلیدی را پیدا کرده  و آن را به اشتراک گذاشته است. این انتخاب ها در ادامه آمده است:

  •  برنامه ماهانه را به ۸۰-۲۰ آنالیز کنید

این روش را تیم فریس هنگامی که مدیر شرکت کوچک به نام brainquicken بود برای افزایش دادن فروش شرکت خود و از بین بردن زمان تلف شده  استفاده کرد.

نکته روش ۸۰-۲۰ این است که کار های مهم و کار های که باید بیشتر به آن ها تمرکز کرد را جدا کنید و بشناسید. اول ۲۰ درصد فعالیت خود را که ۸۰ درصد از هدف و کار شما را تکمیل می کند را پیدا کرده و سپس ۲۰ درصد فعالیت هایتان را که ۸۰ در صد وقت شما را می گیرد را بیابید. در آخر  کار هایی را که فقط وقت شما را می گیرد و به هدف تعیین شده شما را نزدیک نمی کند را می شناسید و می توانید آن ها را حذف کنید.

تیم می گوید: به راحتی یک فعال اقتصادی می تواند سرش شلوغ باشد ولی وقت نداشتن دلیل بر این نمی شود که طرف مشغول کار مفید است.

  • لیست اولویت بندی هایتان را محدود نگه دارید

وقتی مسئول یک بیزینس کوچک هستید احساس می کنید لیست کار ها مهم تان بی نهایت است و هیچ وقت تمام نمی شود و همه کار هایتان به یک اندازه مهم است.

اما کریس لیکاتا رئیس مدیر شرکت مواد غذایی طبیعی بلیک گفته است که باید این واقعیت را پذیرفت که هیچ چیزی به عنوان لیست ۱۰ تا کار مهم وجود ندارد.

وی توصیه می کند که موسس شرکت لیست بسیار مختصر و کوتاه تهیه کنند و تیم کارمندان خود را به کار های بسیار مهم متمرکز کند.

  •  ایمیل های غیر ضروری را کنار بگذارید

برای موسسان شرکت های کوچک بسیار مهم است که از خبر های اطراف خود آگاه باشند و از کار شرکت های دیگر باخبر باشند. اما باید در نظر داشته باشند خبرها و ایمیل هایی که ارزششان از بقیه کم تر است  را کنار بگذارند و وقتشان صرف این ها نکنند.

  • جلسه ها را به نیم ساعت مختصر کنید

جف هایدن گفته است که حتی مهم ترین مسائل را در جلسه می توان در ۳۰ دقیقه و یا کم تر مطرح کرد.پس جلسات خود را در ۳۰ دقیقه مختصر کنید و وقت های اضافه را برای کار های دیگر بگذارید.

  • حداقل یک روز در ماه را برای دور اندیشی به کارهایتان بگذارید

رومان استانک اعلام کرده است که تفکرات اصلی افراد در بین کار ها و جلسات آن ها گم می شود و نمی توانند برای آن ها وقت بگذارند. وی به مدیران اقتصادی توسعه کرد که به پیاده روی بروند یا کاری را انجام بدهند که به آزاد کردن ذهن آن ها کمک کند و بتوانند با خیال آسوده و با آرامش به آینده و کار های موثر برای شرکت فکر کنند.

  • برنامه هرروز خود را بر اساس انرژی و حال آن روز تعیین کنید

باید به حال خود در آن روز توجه کنید و بر اساس آن برنامه روزتان را پیش ببرید. به طور مثال اگر می بینید صبح انرژی زیاد تری دارید به کار های سخت ترتان بپردازید.

  •  تقسیم کار کنید

تمام فشار و سختی شرکت را تنهایی به عهده نگیرید و هر کارمند را مسئول قسمتی از کار قرار بدهید.

  • یک روز را برای جلسه گذاشتن ممنوع کنید

اگر هر روز جلسه داشته باشید نمی توانید به کار تمرکز کنید. پس یک روز در هفته را تعیین کنید که هیچ کارمندی نتواند جلسه بگذارد. ان روز جلسه گرفتن قدغن می باشد. این کار موجب می شود که بتوانید بدون مزاحمتی به کار خود بپردازید.

  • با آنالیز زیاد از کار اصلی عقب نمانید

جیمز واتر که در کاخ سفید برنامه ریزی می کرد می گوید: کار های مهم را باید آنالیز کنید و به آن ها خوب فکر کنید ولی نباید این کار موجب به تاخیر افتادن تصمیم شما در کار بشود.

  • مکان راحتی برای کار کردن فراهم کنید

به تزیین دفتر خود اهمیت بدهید. به طور مثال لامپ رو میزی برای خود بگذارید٫ سبدی برای جدا کردن و جمع کردن کاغذ های کاری خود در دفتر فراهم کنید.  این به پیش رفت کار شما کمک می کند.

  •   سلامت خود را در اولین اولویت قرار بدهید

سلامت خود و کارمندان را همیشه در اولویت قرار دهید زیرا اگر کارمندی مریض شود آن کاری که وی مسئول آن می باشد نیز عقب می ماند و این اتفاق پیش رفت شرکت را کند می کند. پس به سلامتی باید توجه زیادی شود.

پست های تصادفی

ویندوز 7 محبوب‌تر از 8
ویندوز 7 محبوب‌تر از 8
با وجود تبلیغات و سر وصدای فراروان برای ویندوز 8، رقیب وی، یعنی ویندوز 7 همچنان محبوبیت خود را حف...
هکرهای صیاد
هکرهای صیاد
فیشینگ نوعی سرقت هویت است که از طریق شبکه‌های رایانه‌ای انجام می‌شود. حملات م...

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو