Kaspersky Internet Security2013 کارامدترین آنتی ویروس در شرایط واقعی

Images
Images
Images
Images

Kaspersky Internet Security2013 کارامدترین آنتی ویروس در شرایط واقعی

  • مقالات
  • 2,244 بازدید

در تازه‌ترین آزمون موسسه AV-Comparatives که با عنوان حفاظت در دنیای واقعی انجام شد، Kaspersky Internet Security 2013، با ۱۰۰ درصد کارایی، عنوان نخست را از آن خود کرد.

شرکت AV-Comparatives که یک شرکت مستقل اتریشی در زمینه سنجش عملکرد آنتی‌ویروس‌هاست، در جدیدترین آزمون خود با عنوان محافظت در دنیای واقعی در ماه مارچ ۲۰۱۳، آنتی‌ویروس‌ها را از نظر محافظت کامپیوترهای خانگی در برابر حملات و تهدیدات دنیای واقعی مورد سنجش قرار داده و به بررسی عملکرد محصولات امنیتی محبوب و پرطرفدار در مقابل حملات واقعی در دنیای مجازی پرداخته است.

این موارد اغلب شامل وبگردی و استفاده از برنامه‌های کاربردی است.

نتایج این آزمایش بر اساس ۴۲۲ مورد زنده (URLهای آلوده)، سوءاستفاده‌های کاری، URLهای متصل به خرابکاری و ضمائم ویروسی ایمیل‌ها است.
موارد زنده آزمایش تقریبا تمامی تهدیدات و حملات دنیای واقعی را پوشش می‌دهند.

سیستم عامل پایه این آزمایش، ویندوز ۷ شرکت مایکروسافت بود که برنامه‌های کاربردی مانند Adobe Reader،Flash،Java و... بر روی آن نصب بوده است.
در طول تست نیز لینک‌های آلوده در کامپیوتر مورد نظر انتخاب شده و رفتار آنتی‌ویروس را پس از آن مورد بررسی قرار گرفت.

براساس اعلام این موسسه، Kaspersky Internet Security۲۰۱۳ توانست با خنثی کردن ۱۰۰ درصد حملات عنوان اول را در این آزمایش از آن خود کند.
به این معنی که با داشتن این محصول کسپرسکی، دیگر نباید نگران حملات به روز دنیای واقعی باشید می‌توان با خیالی راحت وارد دنیای مجازی شد.

اولگ ایشانوف مدیر بخش تحقیقات Anti-Malware شرکت کسپرسکی در مورد این آزمایش گفت: «ما تلاش و زمان زیادی را صرف طراحی تکنولوژی‌های حفاظتی برای تشخیص و مسدود کردن حملات و تهدیدات دنیای واقعی صرف کرده‌ایم و معتقدیم دیگر راهی برای جلوگیری از این تهدیدات باقی نمانده که در محصولات ما به کار برده نشده باشد. نتیجه آزمایش شرکت AV-Comparatives نیز گواهی بر این مدعاست.»

البته این اولین بارنیست که شرکت کسپرسکی در آزمایشات شرکت AV-Comparatives صاحب عنوان می شود، این شرکت در سال ۲۰۱۲ درجه Advanced+ را از این شرکت برای محصولش گرفته است. 
 

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو