هديه‎ي رايتل به بازديدکنندگان از نمايشگاه کتاب تهران

Images
Images
Images
Images

هديه‎ي رايتل به بازديدکنندگان از نمايشگاه کتاب تهران

  • وِیژه
  • 2,676 بازدید

رايتل با حضور در بيست و هفتمين نمايشگاه کتاب تهران، هيجان تجربه 10 هزار دقيقه مکالمه و 10 هزار پيامک رايگان درون شبکه، بر روي سيمکارت هاي اعتباري و 1GB اينترنت رايگان بر روي سيم کارت ديتا را به دوست داران کتاب هديه مي‌دهد.
روابط عمومي رايتل، با آغاز به کار بيست و هفتمين نمايشگاه کتاب در مصلي تهران، رايتل خدمات ويژه اي را به بازديد کنندگان از نمايشگاه ارايه مي‌دهد.
بر اساس اين گزارش، رايتل در طول برگزاري نمايشگاه کتاب در محل مصلي تهران حضور داشته و بنابراين همه کساني که قصد استفاده از خدمات نسل سوم تلفن همراه را دارند مي‌توانند با مراجعه به غرفه اين اپراتور نسبت به خريد سيمکارت‎هاي رايتل، ويژه نمايشگاه اقدام نمايند.
بر اساس اين خبر، با خريد هر يک از سيمکارت‎هاي رايتل در اين نمايشگاه و با اولين استفاده از سيمکارت خريداري شده (اعم از اينترنت، پيامک و يا تماس) يک سيم کارت رايگان هديه به مشترک تعلق مي‌گيرد.
علاوه بر اين مشترکين مي توانند با فعال‎سازي سيم کارت خود، علاوه بر استفاده از خدمات بسته آغازين شامل 500 دقيقه مکالمه، 500 پيامک و 500 پيام چندرسانه‌اي درون شبکه و همينطور MB 500 اينترنت رايگان، از 10 هزار دقيقه مکالمه و 10 هزار پيامک رايگان درون شبکه بر روي سيم کارت‌هاي اعتباري و 1GB اينترنت رايگان بر روي سيم کارت ديتا نيز بهره مند شوند.
لازم به ذکر است مشترکيني که در اين نمايشگاه سيم کارت رايتل را خريداري نمايند از پرداخت 8 درصد ماليات ارزش بر افزوده جهت خريد سيم کارت رايتل معاف هستند.
رايتل اولين اپراتور نسل سوم تلفن همراه ايران در کنار خدمات اصلي همچون پيام کوتاه و پيام صوتي با استفاده از تکنولوژي نسل سوم موبايل، امکان استفاده از سرويس هاي اختصاصي و گستره وسيعي از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم مي‌کند که از جمله اين خدمات مي‌توان به سرويس‌هاي چند رسانه‌اي و اينترنت پرسرعت اشاره کرد.

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو