پنجمین نمایشگاه فناوری و نوآوری (INOTEX2016) آغاز به کار کرد

Images
Images
Images
Images

پنجمین نمایشگاه فناوری و نوآوری (INOTEX2016) آغاز به کار کرد

  • عمومی
  • 2,310 بازدید
 
رویدادهای بين‌المللى با گرايشات علمی/فناوري، همواره از ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای ایجاد ارتباط میان فناوران، صنعت‌گران، تجار و بازرگانان و همچنین محققین کشورهای مختلف برخورداراند. شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه‌‌ها، اطلاعات مختلفی را در زمینه‌‌‌های قیمت، آخرین استانداردها و دستاوردهای پژوهشی علمی و طرح‌های اقتصادی و تکنولوژیکی با یکدیگر تبادل می‌کنند. نمایشگاه اینوتکس از سال 1390 هرسال برگزار شده و حالا، شاهد برگزاری پنجمین دوره این رویداد فناورانه و نوآورانه در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران هستیم. اینوتکس 2016 از دوم خردادماه آغاز به کار کرده و تا پنجم خردادماه، پذیرای بازدیدکنند‌گان و دوست‌داران دستاوردهای جدید فناوری و نوآوری خواهد بود.

در اینوتکس 2016، علاوه بر شرکت‌های برتر ایرانی فعال در حوزه‌های مختلف فناوری و نوآوری، 90 شرکت و موسسه دانش بنیان داخلی و 83 شرکت و موسسه خارجی از چهارده کشور جهان حضور دارند و پاویون ملی کشورهای روسیه، یونان و بلاروس هم به شکل متمرکز برپا می‌باشد. همچنین دومین نشست بین‌المللی با موضوع "شبکه‌سازی نوآوری" نیز برنامه‌ریزی‌ شده تا در کنار متخصصان ایرانی، بیش از دوازده استاد و صاحب‌نظر خارجی در طی دو روز و در 10 پنل تخصصی، موضوعات مرتبط را به بحث‌و‌تبادل‌ نظر بگذارند. برگزاری چند نشست با حضور کارآفرینان و متخصصان ایرانی، کارگاه آموزشی بین‌المللی با مشارکت مرکز علوم‌و‌فناوری جنبش عدم تعهد (NAM)، چند نشست تخصصی در حوزه‌های مختلف فناوری با کشورهای مختلف و شش کارگاه آموزشی از برنامه‌های فناورانه Inotex 2016 است.

 

پنجمین نمایشگاه فناوری و نوآوری (اینوتکس) آغاز بکار کرد

 

همچنین در اینوتکس 2016، فناوری‌ها و دستاوردهای پیشرفته در حوزه‌های فناوری اطلاعات‌و‌ارتباطات، مواد، زیست فناوری، الکترونیک و ارتباطات، اتوماسیون تغییرات صنعتی و پزشکی، اپتیک، هوا فضا، انرژی‌های نو و تجدید پذیر، نفت و گاز و پتروشیمی، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، مکانیک و مکاترونیک، فناوری پزشکی و مهندسی پزشکی، سیستم‌های هوشمند، جو زمین، صنایع و تاسیسات زیربنایی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
دوره پنجم اینوتکس 2016 به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و توسط پارک فناوری پردیس معاونت علمی از دوم تا پنجم خردادماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

 

پست های تصادفی

فناوری RFID چیست؟
فناوری RFID چیست؟
امروزه ضرورت شناسايی خودکار عناصر و جمع آوری داده مرتبط به آنان بدون نياز به دخالت انسان جهت ورود...

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو