Outlook مایکروسافت با Drive گوگل سازگار شد!

Images
Images
Images
Images

Outlook مایکروسافت با Drive گوگل سازگار شد!

  • عمومی
  • 3,682 بازدید

 

مایکروسافت توضیح داد طی چند هفته پیش‌رو امکان پشتیبانی از خدمات پردازش ابری Google Drive و تصاویر فیسبوک روی Outlook.com فراهم می‌شود و کاربران حین مکالمات خود می‌توانند پیش‌نمایش فایل‌های ضمیمه شده را در اختیار داشته باشند.

به گزارش وبسایت Zdnt، زمانی که قابلیت‌های مذکور به صورت عمومی عرضه شوند، به عنوان یک گزینه جدید در زیر آیکون ضمیمه فایل‌ها ارایه خواهند شد. اپلیکیشن Outlook مایکروسافت برای اندروید و iOS نیز در‌ آینده نزدیک با سرویس‌ Drive سازگار می‌شود.

کارشناسان هنوز موفق به آزمایش سرویس ادغام شدهOutlook و Google Drive نشده‌اند. ولی این سرویس می‌توانند مانند قابلیت ادغام شده OneNote مایکروسافت روی خدمات Outlook.com عمل کند. زمانی که کاربر روی گزینه «ضمیمه فایل» یا همان Attachment کلیک می‌کند، امکان انتخاب سرویس مربوطه برای ضمیمه کردن فایل وجود دارد و یک صفحه ویژه برای انتخاب آسان فایل‌ها باز می‌شود.

با ادغام Outlook.com مایکروسافت و Google Drive این امکان برای کاربران وجود دارد تا بتوانند گزینه‌ای را برای مشاهده فایل‌ها در لیست مربوطه در اختیار داشته باشند. فایل‌ها در این سرویس به صورت آیکون‌های کوچک تصویری به نمایش درمی‌آیند.

 

منبع: موبنا

پست های تصادفی

چرا VPN می‌خواهیم؟
چرا VPN می‌خواهیم؟
این روزها محدوديت‌های اینترنتی علیه آی‌پی‌های ایرانی شدت فراوانی گرفته و تقریبا می...
هکرهای صیاد
هکرهای صیاد
فیشینگ نوعی سرقت هویت است که از طریق شبکه‌های رایانه‌ای انجام می‌شود. حملات م...

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو