درحاشیه افتتاح نمایشگاه ایران تلکام: شبکه علمی کشور فعالیت خود را آغاز نمود

Images
Images
Images
Images

درحاشیه افتتاح نمایشگاه ایران تلکام: شبکه علمی کشور فعالیت خود را آغاز نمود

  • عمومی
  • 2,119 بازدید

در حاشیه مراسم افتتاح هفدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی ایران تلکام ۲۰۱۶ اتفاقات بسیاری رخ داده است که مهمترین آنها راه اندازی شبکه علمی کشور می باشد در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات و جزئیات این خبر را با شما درمیان بگذاریم.

شبکه علمی کشور که با هدف ارائه خدمات به دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور ایجاد شده است امروز و در مراسم افتتاحیه ایران تلکام با امضای تفاهم نامه ای  آغاز به کار نمود .

 

نصرالله جهانگرد رئیس سازمان فناوری اطلاعات و معاون وزیر ارتباطات در مورد این شبکه گفت:

"شبکه علمی کشور مبتتی بر بستر شبکه ملی ارتباطات اعلام حضور و فعالیت خواهد نمود. این شبکه سرویس‌ هایش را به کل دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه عرضه خواهد کرد."

 

معاون وزیر ارتباطات افزود:

"حداقل یک گیگ پهنای باند به دانشگاه‌ها داده خواهد شد و امکان ارائه‌ خدمات به صورت ابری برای تمامی موسسات وجود دارد. امیدواریم این ظرفیت‌های علمی به سراسر کشور خدمات ارائه دهد."

 

وی در ادامه صحبت های خود افزود که این قرارداد ابتدا برای تهران و مراکز استانها اجرایی خواهد شد و سپس در نقاط دیگر کشور راه اندازی می شود.خدمات در شبکه علمی کشور با ۵٠درصد تخفیف در تعرفه‌ها دارد.

در این مراسم شرکت مخابرات استان تهران و اپراتور مدیریت شبکه علمی ایران برای اجرای فاز اول شبکه علمی با هم تفاهم‌نامه امضا کردند.

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو