همراه اول به کودکان سیم کارت رایگان می دهد!

Images
Images
Images
Images

همراه اول به کودکان سیم کارت رایگان می دهد!

  • عمومی
  • 2,239 بازدید

همراه اول در نمایشگاه تلکام هفدهم از سیم‌کارت‌های کودک رونمایی کرد و این سیم‌کارت‌ها را در اختیار مشتریان قرار دادسال گذشته مصوبه‌ای به تصویب رسید و اپراتورها از فروش سیم‌کارت به افراد زیر ۱۸ سال منع شدند. بر این اساس دو اپراتور همراه اول و رایتل اقدام به ارایه سیم‌کارت‌های کودک کردند که دسترسی کاربران به سرویس‌های اینترنتی و تماس و پیامک را محدود می‌کرد.

 

در نمایشگاه امسال همراه اول این سیم‌کارت را با همکاری انارستان ارائه کرده است.

 

این سیم‌کارت‌ها برای کودکان و نوجوانان ایرانی طراحی شده و برای اولین بار در کشور به شکل رایگان عرضه می‌شود. این سیم‌کارت علاوه بر امکان مکالمه و پیامک، دسترسی به اینترنت در فضایی سالم و امن متناسب با سن کودکان و نوجوانان را فراهم می‌کند. دانش آموزان می‌توانند بسته‌های اینترنتی ویژه‌ی این سیم‌کارت‌ها را خریداری کرده و از اینترنت امن و پرسرعت نسل سوم آن استفاده کنند.

به این ترتیب امکان دسترسی به برنامه‌های جذاب و مفید مخصوص نوجوان را خواهند داشت. تعرفه‌های مکالمه و پیامک سیم‌کارت‌های دانش آموزی مشابه سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول است و دانش‌آموزان می‌توانند از تمامی بسته‌هایی که برای سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول ارائه می‌شود، استفاده کنند.

این سیم‌کارت‌ها دارای شارژ اولیه ۵۰۰ تومان هستند، کاربران پس از فعال‌سازی سیم‌کارت، یک بسته خوش‌آمدگویی شامل یک گیگابایت اینترنت نسل سوم، ۲۰ دقیقه مکالمه و ۲۰۰ عدد پیامک دریافت می‌کنند.

کلیه بسته‌های پیامک و طرح‌های تشویقی مختص سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول برای این ‌سیم‌کارت‌ها نیز قابل فعالسازی هستند.

 

این سیم‌کارت‌ها فقط توسط والدین قابل فعال‌سازی است و دانش‌آموزان نمی‌توانند آنها را فعال کنند.

 

منبع: زومیت

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو