با گجت جدید کوکاکولا سلفی بگیرید!

Images
Images
Images
Images

با گجت جدید کوکاکولا سلفی بگیرید!

  • عمومی
  • 2,269 بازدید

این روزها عکس‌های سلفی به بخشی از زندگی نسل جدید تبدیل شده و برخی افراد از هر فرصتی برای گرفتن عکس سلفی استفاده می‌کنند. در این میان نیز شرکت‌های زیادی هستند که با معرفی ابزار مخصوص سلفی، تلاش دارند تا نسل جدید را جذب خود کنند. اما احتمالا کسی انتظار ورود کمپانی کوکاکولا (Coca-Cola) به این حوزه و معرفی ابزاری جدید به‌نام بطری سلفی کوکاکولا را ندارد!


برای استفاده از بطری سلفی کوکاکولا کافی‌ست مشغول خوردن نوشابه شوید.


اما بطری سلفی کوکاکولا چگونه عمل کرده و عکس‌های سلفی را با چه روشی ذخیره می‌کند؟ در پاسخ باید بگوییم که کاربران برای ثبت عکس‌های خود تنها باید مشغول خوردن نوشابه شوند! در واقع دوربین این بطری، زمانی که دستگاه به شیبی با زاویه 70 درجه برسد، به صورت خودکار عکس‌های کاربران را ذخیره می‌کند.


به‌علاوه، گجت جدید کوکاکولا این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که عکس‌های سلفی خود را بدون هیچ زحمتی، در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام، فیسبوک و اسنپ چت به اشتراک بگذارند. لازم به ذکر است که این بطری سلفی به‌دنبال کمپین Summer Love کوکاکولا و در تعامل با شرکت مشهور Gefen Team تولید شده است.


Gefen Team در مورد بطری سلفی کوکاکولا اینگونه می‌گوید:


کاربران می‌توانند با تگ کردن نام خود و دوستانشان در شبکه‌های اجتماعی کوکاکولا، از آنها به شرکت در این کمپین دعوت کنند. به‌علاوه مردم می‌توانند تنها با خوردن نوشابه، تصاویر و لحظه‌های به یادماندنی خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند.


البته این اولین باری نیست که شرکت کوکاکولا دست به تولید محصولی تکنولوژیکی زده و اوایل سال جاری نیز آنها از برنامه‌های خود برای بازیافت بطری‌های قدیمی و تولید هدست‌ های واقعیت مجازی سخن گفتند.

 

منبع: گجت نیوز

پست های تصادفی

اتحادیه غول‌ها
اتحادیه غول‌ها
10 تلفن همراه هوشمندی که می‌توانند ذهن هر خریداری را از سری آی‌فون دور نمایند.با ع...

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو