خدمات سئو شرکت کابین گستر رز

Images
Images
Images
Images

خدمات سئو شرکت کابین گستر رز

  • عمومی
  • 3,131 بازدید

سامانه گستر آکو مفتخر است که خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت شرکت کابین گستر رز ، تولید کننده صفحات hpl  ، خدمات تولید و نصب انواع کابینت hpl را انجام دهد.

درباره شرکت کابین گستر رز :

شرکت کابين گستر رز در سال 1384 تأسيس و در زمينه واردات ورق هاي HPL   و استفاده از آنها در سيستم هاي پيش ساخته مبلمان محيط هاي مرطوب  (wet furniture)   اعم از کابينهاي توالت، دوش، رختکن، نيمکت، کمد رختکن، روشويي  و کابينتهاي آزمايشگاهي، حمام و استخر شروع به فعاليت نمود.

از ديگر فعاليتهاي شرکت ، اجراي نماي داخلي با استفاده از ورق هاي   HPL است که با زير سازي فلزي و به صورت نصب خشک انجام مي شود.

هدف اوليه اين مجموعه انتقال مواد اوليه و تکنيک هاي ساخت از منابع خارجي به داخل کشور و در مرحله بعدي توليد آنها در داخل کشور بود. اين مجموعه طي مدت زماني کوتاه توانست در پروژه هاي بزرگي شرکت کرده و جاي خالي روشهاي نوين و بهداشتي براي سرويس ها ي عمومي را پر نمايد. کابين گستر در حال حاضر  با 8 سال سابقه و بيش از 400 پروژه اجرا شده ،  مجرب ترين تشکيلات در حوضه فعاليت خود مي باشد.

محصولات و خدمات کابين گستر قابل استفاده در انواع محيط هاي عمومـــــــي از جمله فضاهای اداري – تجاري ، ورزشي -  تفريحي ، صنعتی، اقامتي ، آزمايشگاهی ، بيمارستاني ، آموزشي  و ... می باشند.

 

آدرس وب سایت : 

مشاهده

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو