بهترین ابزار و راهکار‌ها جهت کاهش مصرف باتری تلفن اندرویدی شما

Images
Images
Images
Images

بهترین ابزار و راهکار‌ها جهت کاهش مصرف باتری تلفن اندرویدی شما

  • مقالات
  • 1,845 بازدید

Greenify (رایگان)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اگر احساس می‌کنید که تلفن اندرویدی شما کمی کند شده است و خیلی زود باتری آن خالی می‌شود، چاره‌ی کار شما اپلیکیشن قدرتمند Greenify است. این اپلیکیشن قادر خواهد بود تا تمامی اپلیکیشن‌هایی که بلا استفاده می‌باشند را به حالت خواب ببرد تا موجب عدم استفاده این دست اپلیکیشن‌ها از منابع باتری تلفنتان شود.

با این امر شما می‌توانید تا حد خیلی زیادی سرعت تلفن هوشمندتان را بالاتر برده و البته از مصرف باتری آن بکاهید. این نکته را در نظر داشته باشید اپلیکیشن‌هایی که در لیست انتخاب این برنامه قرار می‌دهید، تا زمانی که وارد آنها نشوید، هیچ اعلان یا نوتیفیکیشنی از آنها دریافت نخواهید کرد.

 

بنابر این پیشنهاد می‌شود اپلیکیشن‌هایی نظیر تلگرام، ایمیل و غیره که شما دائماً منتظر یک نوتیفیکیشن از آنها هستید را در این لیست جای ندهید و تنها برنامه‌هایی که کمتر مصرف می‌کنید مانند بازی‌ها را در آن قرار دهید. البته این قضیه هیچ تاثیری بر نحوه‌ی اجرای برنامه‌های موجود در لیست نکرده و شما با اجرای آن برنامه روال عادی استفاده از آن را طی خواهید کرد.

GO Power Master (رایگان)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های قدرتمند در زمینه بهینه سازی و کاهش مصرف باتری تلفن‌های اندرویدی اپلیکیشن Go Power Master است.

به واسطه این اپلیکیشن قادر خواهید بود تا تنظیمات تلفنتان را در بهترین حالت ممکن خودش قرار دهید تا میزان مصرف باتری آن کاهش یابد. این ابزار قادر است اپلیکیشن‌های درحال اجرا که بعضاً غیرضروری نیز می‌باشند را غیرفعال کرده تا منابع باتری شما بدون هیچ دلیلی کاهش نیابند.

 

همچنین این ابزار شما را قادر می‌سازد تا در کمترین زمان ممکن و در مواقعی که احتیاجی به استفاده از بلوتوث، جی پی اس، وای-فای و … ندارید، آنها را خاموش کنید.

این دو اپلیکیشن بر اساس گزارشات فراوان کارشناسان بهترین‌ها در این زمینه هستند که می توانید با دریافت و نصب آنها در فرآیند مصرف باتری تلفن اندرویدیتان تغییرات جدی را ایجاد نمایید. اما چندین نکته دیگر نیز به ذهنمان رسید که به شما بگوییم تا در کنار استفاده از اپلیکیشن‌ها آنها را نیز انجام دهید.
– اگر دستگاه شما مجهز به یک صفحه نمایش AMOLED (اکثر تلفن‌های هوشمند سامسونگ) است، حتماً یک تصویر تیره و سیاه را برای صفحه نمایش خود انتخاب نمایید. صفحات نمایش LED رنگ سیاه را به صورت طبیعی نمایش داده و برای نمایش آن از منابع کمتر انرژی استفاده می‌نمایند. استفاده از یک صفحه نمایش تیره موجب آن می‌شود که باتری شما عمر بیشتری داشته باشد.
– هیچگاه از تنظیمات adabtive screen display یا auto brightness استفاده نکنید. این تنظیمات به صورت دائم یک سنسور را جهت کنترل نور محیط به صورت فعال نگاه می‌دارند که همین امر موجب استفاده از منابع باتری تلفن شما می‌شود.
– زمان خاموشی اتوماتیک صفحه نمایشتان را در کمترین حالت ممکن قرار دهید. (زمان ۳۰ ثانیه پیشنهاد می‌شود)
موفق و پیروز باشید

 

پست های تصادفی

تضمین کیفیت نرم افزار
تضمین کیفیت نرم افزار
تضمین کیفیت نرم‌افزار عبارتست از نظارت بر روند مهندسی نرم‌افزار و روش هایی که برای اطمی...

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو