هر آنچه که باید در مورد تایید هویت یا تیک آبی اینستاگرام بدانید

Images
Images
Images
Images

هر آنچه که باید در مورد تایید هویت یا تیک آبی اینستاگرام بدانید

  • مقالات
  • 3,858 بازدید

تیک آبی اینستاگرام

با گسترش شبکه ی اینستاگرام  روز به روز مشکلی به نام عدم وجود نظارت واقعی بر روی این شبکه بیشتر می شود. متاسفانه مشاهده می کنیم که پیج های متعلق به افراد مشهور، بسیار زیاد شده اند و به دلیل وجود طرفداران زیاد، این پیج ها با بدل های زیادی روبرو می شوند. در این هنگام تیک آبی تایید هویت اینستاگرام می تواند بهترین راه حل برای افراد مشهور باشد.

متاسفانه گاهی تشخیص پیج اصلی از غیر اصلی اشخاص مشهور بسیار مشکل می شود. ولی برای حل این مشکل یک قابلیت در اینستاگرام برای تشخیص پیج های واقعی از جعلی وجود دارد که در سال اخیر توسط این شبکه در نظر گرفته شد قابلیت تایید هویت یا همان تیک آبی است که در کنار نام برخی از افراد مشهور در صفحاتشان مشاهده می کنیم. در این مقاله می خواهیم در مورد اینکه چگونه برای پیج خود، تایید هویت اینستاگرام را دریافت کنید و پیج خود را در میان پیج های فیک و جعلی مشابه خود، شاخص شوید، بنویسیم.

 

۱- اتصال شبکه های اجتماعی

برای این که اینستاگرام هویت شما را تایید کند و به عنوان شخص واقعی شما را به شمار آورد، بهتر است که اکانت های دیگرتان در شبکه های اجتماعی دیگر مثل فیس بوک، توییتر، پلاس و غیره را به اکانت اینستاگرام خود متصل کنید. بدین صورت این شبکه متوجه می شود که شما در شبکه های دیگر هم دارای پیج رسمی هستید و گاها از این قابلیت برای تایید هویت بیشتر شما استفاده می کند. هر چقدر که شما شبکه های بیشتری عضو باشید و اتصالات تو در تو ایجاد کنید در شبکه های اجتماعی علی الخصوص اینستاگرام اهمیت بیشتری خواهید داشت و رسمیت بیشتری از سوی شبکه پیدا خواهید کرد.

 

۲-افزایش فالوور از نوع کاملا واقعی

بعد از این که با روش ساده اتصال شبکه های اجتماعی به اینستاگرام کاری کردید که اینستاگرام به شما ارزش و اعتبار بیفزاید می توانید به روش های درست برای جذب فالوور بپردازید. هر چقدر که سریع تر فالوور بگیرید اینستاگرام موجودیت شما را بیشتر در نظر می گیرد. دقت کنید که فالوورهایتان باید اکتیو باشند تا این شبکه به شما هویت واقعی دهد و تیک آبی را روی صفحه تان نمایش دهد.


۳-در اینستاگرام اکتیو تر باشید

شما می توانید با انتشار بیشتر پست های ارزشمند و کاربر پسند کاری کنید که دائما در فید کاربران نمایش داده شوید. قرار نیست امروز یک پست بگذارید و سه روز بعد هم یک عکس منتشر کنید و منتظر تایید هویت باشید، برای تایید هویت باید اینستاگرام فکر کند که پیج توسط یک انسان مدیریت می شود و فعالیت های طبیعی و البته زیاد مشاهده نماید. البته برخی پیج ها و فالوورها به تناسب نوع پیج ها با فعالیت های زیادی، تاثیر منفی از نظر جذب فالوور مواجه می شوند اما بهتر است مدتی این روال را در پیش بگیرید تا اینستاگرام شما را تایید کند.


۴-خودتان روند فیک سازی را شروع کنید

گاهی اینستاگرام به این نگاه می کند که برای شما چند رقیب وجود دارد، هر چقدر که پیج با نام شما بیشتر و بیشتر شود، این شبکه روی پیج فعال تر حساس تر می شود و آن را به رسمیت می شناسد. بدین صورت می توانید برای خود پیج های فیک بسازید تا حساسیت اینستاگرام را به خود جلب کنید و در ارتقای آن و تایید هویت آن اقدامی کرده باشید. بدین صورت می توانید بهتر از پیج های فیک خود کار کنید و تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنید.


۵-فن پیج خودرا داشته باشید.

من وقتی می خواهم به دنبال پیج های رسمی باشم، به دنبال عبارت فن در یوزرنیم صفحه می گردم. این شیوه ای است که افراد حرفه ای برای ایجاد صفحه خود از آن استفاده می کنند که بهتر است شما هم این کار را برای پیج خود انجام دهید و نسخه فن آن یا رسمی آن را ایجاد کنید.

 

۶-مستقیما به اینستاگرام اطلاع دهید

در مورد این مورد باید بگوییم که اگر بخواهید با خود اینستاگرام وارد صحبت شوید می توانید در طولانی مدت به هدف خود برسید. برای اینکه در میان پیج های جعلی پیج شما رسمیت داشته باشد، می توانید این موضوع را با اینستاگرام در میان بگذارید و به راحتی کاری کنید که این شبکه تیک آبی را روی پیج شما نمایش دهد. البته در دفعات اول چنان که باید جواب درست نمی گیرید اما اگر این کار را تکرار کنید می توانید به هدف خود برسید اما اگر روش های گفته شده را هم دنبال کنید می توانید در این باره بهتر عمل کرده و سریع تر نتیجه بگیرید.

 

منبع: کلیک

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو