جستجو برای دامین مناسب برای سایت خود با Lean Domain Search

Images
Images
Images
Images

جستجو برای دامین مناسب برای سایت خود با Lean Domain Search

  • مقالات
  • 2,429 بازدید

به این دلیل که دامین هر سایت معرف نام برند، فعالیت، محتوا و بسیاری از نکات دیگر در رابطه با سایت‌های اینترنتی هستند و در سئو سایت ما نیز بی تأثیر نخواهند بود در هنگام انتخاب یک دامنه جدید باید دقت لازم را به کار بریم. سرویس آنلاین زیادی تا کنون در محیط وب راه اندازی شده‌اند که با استفاده از آن‌ها می‌توان بهترین دامین آزاد برای ثبت را در رابطه با عبارات کلیدی مورد نظر خود جستجو کرد. اما Lean Domain Search گونه دیگری از این سرویس آنلاین است که به کاربران خود امکانات دیگری را نیز در هنگام جستجو دامنه جدید می‌دهد و در این نوشته به بررسی چگونگی کار با آن می‌پردازیم.

مزایای استفاده از سرویس انتخاب نام دامین Lean Domain Search

سرویس Lean Domain Search که توسط Lightstone Software LLC راه اندازی و توسعه داده می‌شود همان طور که از نام آن پیداست “جستجو دامین ناب” یکی از سرویس انتخاب نام دامین برای وب سایت است که در نسخه رایگان خود توانایی پیشنهاد 270 دامین مرتبط با کلمات کلیدی مورد نظر شما را دارد. انتخاب نام دامین حاوی کلمات کلیدی به غیر از اینکه کمک می‌کند در خاطر کاربران آدرس سایت شما بماند به سئو و افزایش رتبه سایت شما نیز در موتور های جستجوگر مانند گوگل کمک می‌کند. البته Lean Domain Search به غیر از امکان جستجو دامنه امکانات جذاب دیگری را نیز به کاربران خود ارائه می‌دهد که در لیست زیر با تعدادی از آن‌ها آشنا می‌شویم.

اضافه کردن کلمات کلیدی پر جستجو و مرتبط با کلمات کلیدی وارد شده توسط شما در هنگام جستجو دامین
اطلاع از این که نام دامین انتخاب شده هم اکنون در شبکه مجازی توییتر ساخته شده است یا شما می‌توانید از آن در آدرس پروفایل توییتر خود نیز استفاده کنید. همان طور که می‌دانید موجود بودن این گزینه در برندین (Branding) نام تجاری سایت شما بی تأثیر نخواهد بود.
امکان اطلاع از اینکه نام دامنه مورد نظر قبلاً توسط فرد دیگری به عنوان یک نام تجاری ثبت شده است یا خیر توسط جستجو در پایگاه داده های شرکت Trademarkia که لینک ثبت نام تجاری نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد.
امکان استفاده از شرکت ثبت دامنه بزرگ و تائید شده در سراسر جهان همانند GoDaddy، Namecheap، Moniker، BlueHost، NameTerrific، 123-reg، Dreamhost، Dynadot، Enom، Gandi، Hover، Network Solutions و None of the above برای ثبت دامنه مورد نظر پس از جستجو در این سرویس وجود دارد که البته اگر دسترسی به کارت اعتباری و یا حساب Paypal ندارید می‌توانید از طریق سایت شرکت داخلی برای این منظور استفاده کنید.
امکان مرتب سازی نام دامنه های پیشنهاد شده در قسمت Sort Results این سرویس بر اساس محبوبیت (Popularity)، تعداد حروف (Length) و بر اساس ترتیب حروف الفبا (Alphabetical) در Lean Domain Search وجود دارد.
امکان نمایش پیشنهادهایی که فقط با کلمه مورد نظر شروع می‌شوند (Starts with search term) و یا اینکه با کلمه مورد نظر خاتمه پیدا می‌کنند (Ends with search term) در قسمت Search Term Filter وجود دارد.

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو