پانورامای 360 درجه مجازی و تور مجازی

Images
Images
Images
Images

پانورامای 360 درجه مجازی و تور مجازی

پانورامای 360 درجه مجازی و تور مجازی

پانورامای 360 درجه مجازی و تور مجازی چیست؟

پانوراما ، هنر ایجاد یک صحنه کامل متشکل از عکس های تکی است که قابلیت گردش حول یک نقطه ی مرکزی را دارد. یک پانورامای مجازی 360 درجه همان طور که از نامش مشخص است قابلیت نمایش 360 درجه اطراف یک منظره را دارد. در واقع مخاطب با کنترل ماوس کامپیوتر می تواند از نقطه ی مرکزی که قرار دارد به سمت چپ و راست و بالا و پایین بچرخد و یا روی  نقطه ی خاصی زوم کند.

یک تور مجازی  دو یا چند پانوراما را به هم متصل می کند. تصاویری جذاب که این قابلیت را دارند که کاربر را ساعت ها مشغول و سرگرم خود کند. گویی کاربری که روی صندلی کامپیوتر خود نشسته است در آن محیط قرار دارد و می تواند به هر نقطه ای که می خواهد سرک بکشد. تا پیش از این هیچگاه چنین تکنولوژی ای برای دیدن دنیای پیرامون وجود نداشته است. بیننده می تواند به صورت مجازی پس از دیدن یک اتاق به اتاق دیگر قدم بزند و فضای داخلی آن را ببیند به شکلی که انگار واقعا در آن محیط قرار دارد و قدم می زند.

 

مشتریان تور مجازی چه کسانی هستند ؟

ما می توانیم با استفاده از این تکنولوژی به شما کمک کنیم تا همیشه در کار خود از رقبایتان یک قدم جلوتر باشید. محتوایی چنین تاثیر گذار یک عامل مهم در تبلیغات و استراتژی بازاریابی شماست. در اروپا و امریکا بنگاه های مسکنی که ازاین قابلیت برای نمایش آپارتمان ها و خانه ها استفاده می کنند نسبت به بنگاه هایی که فاقد این امکان هستند 20 برابر برای مشتری جذابیت بیشتری دارند. و همچنین نسبت به بنگاه هایی که از عکس های ثابت استفاده می کنند 6 برابر جذاب تر هستند. با تورهای مجازی و عکس های پانوراماهای 360 درجه ای با کیفیت بالایی که ما تولید می کنیم شما می توانید مشتریان، بازدیدکنندگان و مهمانان خود را در هر شغلی هستید شیفته و مجذوب خود کنید.

هتل ها ، رستوران ها، صاحبان خانه ها و ویلاها و پنت هاوس های اجاره ای و یا فروشی، بنگاه های مسکن، فروشگاه ها و مراکز خرید، موزه ها، گالری های هنری  و نمایشگاه ها ، کلوپ های ورزشی ( باشگاه های بیلیارد، استخر ها، سالن های بدنسازی) نمایشگاه های اتومبیل، مراکز آموزشی ( مدارس، آموزشگاه ها، مهدهای کودک) ، شرکت های معماری داخلی و طراحی دکوراسیون و تزئینات داخلی، کارخانه ها، کلینیک ها و ... می توانند با استفاده از این تکنولوژی هزاران مشتری خود را تحت تاثیر قرار دهند و آن ها را از نزدیک با فعالیت های خود آشنا کنند.

 

لیست خدمات ارائه شده

پانوراماهای 360 درجه مجازی  تمام صفحه Full-Screen 
تورهای مجازی با پانوراهای 360 درجه ی متصل به هم با قابلیت قدم زدن
پانوراماها و تورهای مجازی 360 درجه  به همراه صدای دلخواه شما (موزیک یا صدای محیط)


مشاهده چند نمونه از سرویس تور مجازی : 

 


Ganjali Khan ‌‌‌square, Kerman in Iran

 

 


Climbing GYM in Tehran

 

 


"Sheed" Exhibition in Tehran

 

 


On Diving Board in Iran

 

 

 


طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو