اختلال سخت افزاری و قطعی سرور امریکا

Images
Images
Images
Images

اختلال سخت افزاری و قطعی سرور امریکا

  • وِیژه
  • 697 بازدید

با توجه به مشاهده اختلالی در یکی از دیسک ها و RAID Controller یکی از سرورهای میزبانی وب لینوکس امریکا در حال انجام اقدامات لازم جهت تعویض قطعات معیوب هستیم.

با توجه به استفاده از RAID-10 سخت افزاری توسط این شرکت بر روی سرورها، تعویض یک دیسک معیوب باعث ایجاد هیچگونه اشکالی برای اطلاعات یا برای دسترسی به وب سایت های شما نخواهد شد.

با این حال با توجه به مشاهده برخی اشکالات بسیار کوچک در RAID Controller، نتیجه تعویض دیسک مقداری با ریسک همراه شده است. لازم به ذکر است این شرکت از یکی از قدرتمند ترین و قابل اعتماد ترین RAID Controller های جهان Dell PERC H700S استفاده می نماید و ریسک ذکر شده بسیار ناچیز می باشد.

بک آپ از تمامی اکانت های موجود در سرور  مربوط به تاریخ های 20-25 مارچ در سرورهای بک آپ این شرکت نگهداری شده است و در صورت ایجاد هرگونه اختلال غیر قابل پیشبینی (که درصد آن بسیار پایین است) ما قادر به بازیابی این اطلاعات خواهیم بود.بروز رسانی های لازم در خصوص تعویض قطعات معیوب از همین طریق منتشر خواهد شد.

بروز رسانی

ضمن عذرخواهی از شما مشتریان گرامی ، مشکل قطعی مکرر Mysql server یا همان پایگاه داده مربوط به بخش RAID مربوط به دیسک سرور است. همچنین به دلیل نوع مشکل امکان انتقال اکانت ها به سرور دیگر فعلا میسر نیست.
تلاش ما در رفع مشکل در کوتاهترین زمان ممکن است لذا تقاضای همکاری داریم.

 

 

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو