بعد از تحویل کالای اینترنتی پول بپردازید

Images
Images
Images
Images

بعد از تحویل کالای اینترنتی پول بپردازید

  • عمومی
  • 2,242 بازدید

هنگام خرید الکترونیکی، اول کالای مورد نظر را دریافت کنید سپس مبلغ را پرداخت کنید.رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان مرکزی ضمن هشدار به کاربران در مورد خریدهای اینترنتی گفت: کاربران قبل از استفاده از هر نوع فروشگاه اینترنتی حتما به علامت الکترونیکی که نشان دهنده درجه اعتبار آن فروشگاه است، توجه کنند.

سرگرد مصطفی نوروزی گفت: در پی کسب خبر مبنی بر سوء استفاده برخی افراد سود جو در ماه های اخیر از طریق ارتباط با کاربران در فضای مجازی و اقدام به تبلیغ فروش اجناس از جمله لپ تاپ، آیپد و گوشی تلفن همراه با مارک‌های معروف و قیمت اندک موضوع مورد بررسی پلیس فتا قرار گرفت.


وی افزود: این افراد سودجو بعد از تطمیع افراد به خرید اینترنتی و پس از دریافت وجه واریزی به حساب خود از تحویل اجناس و کالاهای خریداری شده، ممانعت کرد و ارتباط خود را با افراد قطع می‌کنند.

رییس پلیس فتای استان مرکزی با اشاره به اینکه فضای اینترنت سرشار از تبلیغات فریبنده است که مردم را به خرید آسان و ارزانتر نسبت به مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها ترغیب می‌کند، خاطرنشان کرد: برای این گونه خرید حتما پس از دریافت کالا و اطمینان از صحت خرید انجام شده، اقدام به پرداخت وجه کنند.

نوروزی گفت: کاربران قبل از استفاده از هر نوع فروشگاه اینترنتی حتما به علامت الکترونیکی که نشان دهنده درجه اعتبار آن فروشگاه است، توجه کنند.

پست های تصادفی

SSL  چیست ؟
SSL چیست ؟
بيشتر اطلاعاتي كه روي اينترنت رد و بدل ميشوند به صورت Clear Text مبادله مي شوند و به همين خاطر اط...

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو