رشد ۶۸ درصدی بازار پلت‏فرم‏‌ها و زیرساخت‏‌های یکپارچه ذخیره‏‌سازی در سه ماهه سوم امسال

Images
Images
Images
Images

رشد ۶۸ درصدی بازار پلت‏فرم‏‌ها و زیرساخت‏‌های یکپارچه ذخیره‏‌سازی در سه ماهه سوم امسال

  • عمومی
  • 2,553 بازدید

برآوردهای شرکت آی دی سی نشان می‌‏دهد فروش پلت‏فرم‏‌ها و زیرساخت‌‏های یکپارچه ذخیره‏‌سازی در سه ماهه سوم سال جاری میلادی بیش از ۶۸ درصد در مقایسه با دوره مشابه پارسال افزایش یافته است. 

بازار پلت‏فرم‏‌ها و زیرساخت‏‌های یکپارچه ذخیره‌‏سازی در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۳ با رشدی ۵. ۶۸ درصدی به ۴. ۱ میلیارد دلار رسیده است. این بازار در این سه ماهه توانسته ۶. ۶۲۲ پتابایت به ظرفیت ذخیره داده‏‌ها افزوده است که این رقم در مقایسه با سه ماهه سوم سال ۲۰۱۲ رشدی ۱۰۱ درصدی دارد. 

برآوردهای آی دی سی نشان می‌‏دهد در سه ماهه سوم ۲۰۱۳ شش شرکت در بازار پلت‏فرم‏‌ها و زیرساخت‏‌های یکپارچه ذخیره‌‏سازی موقعیت برتری داشته‌‏اند. شرکت وی سی‌ ای (VCE)، سیسکو، نت‏اَپ، ای‌ ام سی، اوراکل و آی بی‌ ام شش شرکتی هستند که در مجموع بیش از ۷۲ درصد از درآمدهای حاصل از این بازار را از آن خود کرده‌‏اند. شرکت وی سی‌ ای با سهم ۸. ۱۶ درصدی و درآمدی ۷. ۲۳۲ میلیون دلاری در این بازار جایگاه اول را از آن خود کرده است. شرکت‏‌های سیسکو و نِت‏اپ نیز با یکدیگر سهمی ۴. ۱۵ درصدی از این بازار را از آن خود کرده‌‏اند و رتبه دوم را از آن خود کرده‌‏اند. سهم ای‌ ام اسی و اوراکل نیز به ترتیب ۶. ۱۴ درصد و ۱. ۱۳ درصد است. سهم آی بی‌ ام نیز از این بازار ۳. ۱۲ درصد است. دیگر شرکت‌‏های عرضه‏‌کننده این راهکار‌ها نیز در این دوره در مجموع ۵. ۳۸۳ میلیون دلار درآمد داشته‌‏اند که این رقم ۷. ۲۷ درصد از کل این بازار است.


گفتنی است شرکت آی دی سی سیستم‌‏های یکپارچه‌‏ای را که دارای سخت‏‌افزارهای سروری، سیستم‏‌ها و دیستک‏‌های ذخیره داده، تجهیزات شبکه و نرم‌‏افزارهای مدیریت سیستم‏‌ها و المان‏‌های پایه‌‏ای هستند، جزء پلت‏فرم‏‌ها و زیرساخت‏‌های یکپارچه ذخیره‌‏سازی شمرده است.

پست های تصادفی

راهکارهای جدید سئو
راهکارهای جدید سئو
وقتی عبارت «آموزش سئو» را در گوگل سرچ کنید، نتایج زیادی در مورد تکنیک های مختلف بهینه سا...

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو