هوواوی هم کنسول بازی ساخت

Images
Images
Images
Images

هوواوی هم کنسول بازی ساخت

  • عمومی
  • 2,358 بازدید

کنسول بازی هواوی، مبتنی بر اندروید است و امکان پشتیبانی از 4دسته کنترلی را فراهم می‌کند.شرکت چینی هوواوی نخستین کنسول بازی خود را تولید کرد؛ البته این محصول که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ساخته شده است را فعلا فقط به دست مردم چین رساند.

 نخستین کنسول بازی هوواوی در حالی وارد بازار چین شده است که مقامات بلندپایه این شرکت چندی پیش از آغاز یک طرح آزمایشی مبنی بر ممنوعیت فروش کنسول‌های بازی خارجی در این کشور خبر دادند.


کنسول بازی جدید این شرکت Huawei Tron که به اندازه کوچک و مبتنی بر سیستم‌عامل Android ۴.۲.۳ ساخته شده است. این کنسول بازی پردازنده مرکزی Tegra ۴،‌ رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی، گیرنده Wi-Fi،‌ فناوری ارتباطی بلوتوث و پورت USB ۳.۰ را در خود جا داده است.

پورت بولوتوث در این کنسول بازی به گونه‌ای طراحی شده است که می‌تواند امکان پشتیبانی همزمان از چهاردسته کنترلی را فراهم کند.

برای این کنسول بازی امکان پشتیبانی از تمام بازی‌های اندرویدی فراهم شده است و در عین حال کاربران ۱۲ بازی را به صورت پیش‌فرض در اختیار گرفته‌اند. این محصول هم‌اکنون با قیمت ۱۲۰ دلار فروخته می‌شود.

پست های تصادفی

معرفی QLIKVIEW DIRECT-DISCOVERY
معرفی QLIKVIEW DIRECT-DISCOVERY
قابلیت تحلیل در پایگاه داده های بسیار بزرگ امروزه به عنوان یک قابلیت حیاتی در هر نوع راهکار تحلیل...

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو