مانیتور چندکاربره 43 اینچ شرکت دل جلوه‎ای تازه به میزکار شما می‎بخشد

Images
Images
Images
Images

مانیتور چندکاربره 43 اینچ شرکت دل جلوه‎ای تازه به میزکار شما می‎بخشد

  • عمومی
  • 2,472 بازدید

مانیتور یکی از مهم‎ترین بخش‎های تشکیل دهنده یک سیستم کامپیوتری است، اما با این وجود کاربران هنگام خرید آن وقت و حوصله کافی برای انتخاب یک مورد مناسب را به خرج نمی‎دهند، وقتی زمان خرید یک مانیتور برای مصارف حرفه‎ای و تجاری هم در میان باشد که اوضاع بدتر است. اما حالا شرکت دل با عرضه یک نمایشگر 43 اینچ 4K و اضافه کردن گزینه‎ای برای تبدیل شدن این مانیتور به 4 نمایشگر مجزای 1080p بدون لبه و حاشیه، انتخاب را برای شما راحت کرده است.

مانیتور Dell P4317Q می‎تواند محتوای ارسالی از چهار ورودی متفاوت را به طور همزمان با دقت تصویر Full HD نمایش دهد. این ورودی‎ها شامل دو HDMI، یک DisplayPort، یک Mini DisplayPort، یک VGA و چهار پورت USB 3.0 است. شما همچنین می‎توانید هر کدام از این صفحه‌نمایش‎ها را بزرگنمایی کرده و از مزایای یک نمایشگر 4K بهره‎مند شوید.

 

 

اگر با این توصیفات تصمیم گرفته‎اید وضعیت فعلی چند مانیتوری میز کار خود را کنار گذاشته و به سراغ این مانیتور واحد ساخته دست دل برويد که به گفته خود این شرکت 30 درصد در مصرف انرژی شما صرفه جویی می‎کند، باید خود را برای پرداخت هزینه سرسام آور آن هم آماده کنید. این مانیتور 1,349 دلار برای شما هزینه خواهد داشت و انتظار ميرود از 23 می‎ روانه بازار شود.

 

پست های تصادفی

معرفی QLIKVIEW DIRECT-DISCOVERY
معرفی QLIKVIEW DIRECT-DISCOVERY
قابلیت تحلیل در پایگاه داده های بسیار بزرگ امروزه به عنوان یک قابلیت حیاتی در هر نوع راهکار تحلیل...

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو