برنامه تلویزیونی اپل ویژه کودکان

Images
Images
Images
Images

برنامه تلویزیونی اپل ویژه کودکان

  • عمومی
  • 2,523 بازدید

اپل بی سروصدا برنامه tvOS تازه ای را برای کودکان عرضه کرده که به iBooks Storytime مشهور شده و به آنها امکان می دهد تا برنامه های تلویزیونی و کتاب های تعاملی خاص خود را مشاهده کنند.

به گزارش فارس، از طریق این ابزار کودکان می توانند به یک کتابخانه مجازی با انبوهی از کتاب های مناسب سن و سال خود دسترسی یابند و آنها را از طریق تبلت و گوشی مشاهده کنند. این کتاب ها صوتی بوده و کاربران می‌توانند به دلخواه صوت مناسب سلیقه خود را انتخاب کنند. والدین نیز می توانند در روند انتخاب کتاب‌های مختلف این فروشگاه مجازی نقش داشته باشند و از طریق ست‌تاپ باکس اپل تی وی هم به آنها دسترسی داشته باشند.

دستیار صوتی سیری اپل نیز با این مجموعه سازگار است تا استفاده از آن تسهیل شود. با استفاده از سیری نیز می توان محتوای کتاب های منتخب را به طور صوتی مشاهده و قرائت کرد.

صفحات این کتاب ها پس از قرائت هر بخش به طور خودکار ورق خورده و صفحه بعدی برای کودکان خوانده می شوند. خرید این کتاب ها و ذخیره سازی آنها در حساب آی کلود کاربران نیز ممکن است. خدمات یاد شده با آیفون و آی پد و اپل تی وی سازگار است و به رایگان در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

 

منبع: itiran

پست های تصادفی

مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری
از نظر تاریخی، تا قبل از انقلاب صنعتی، تجارت و بازرگانی بیشتر، رابطه محور بوده است. پس از انقلاب ...

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو