گوگل احتمالا بخش مربوط به اپلیکیشن ها و بازی ها را در پلی استور از هم تفکیک می کند

Images
Images
Images
Images

گوگل احتمالا بخش مربوط به اپلیکیشن ها و بازی ها را در پلی استور از هم تفکیک می کند

  • عمومی
  • 2,138 بازدید

شاید بسیاری از ما ادغام بازی ها و اپلیکیشن ها در پلی استور را به نوعی بی توجهی گوگل به نیاز کاربران قلمداد کرده باشیم. با وجودیکه اپلیکیشن ها و بازی ها دو نمونه نرم افزاری کاملا متفاوت هستند، در نتایج جستجو در پلی استور همواره نتایجی دریافت می کنیم که این دو گروه را شامل می شود. در ادامه با همراه باشید.

اگر شما هم فکر می کنید تفکیک این دو گروه به دو بخش مستقل می تواند نتایج جستجوی مشخص تر و منطقی تری را به شما ارایه دهد، باید بدانید که بخت با شما یار بوده و به نظر می رسد گوگل نیز بالاخره به همین نتیجه رسیده است. به نظر می رسد گوگل در حال تست ترکیب جدیدی برای اپ استور خود است که در آن دو بخش مجزا به اپلیکیشن ها و بازی ها اختصاص داده شده است.

بهرحال، این روند هنوز در دست بررسی و توسعه است، چرا که هنوز منوی کناری شما را به بخش Apps & Games راهنمایی می کند و ساختار مربوطه برای تمام کاربران یکسان نیست. بعضی کاربران با سه بخش Apps،Games و Entertainment روبرو می شوند، در حالیکه تعدادی دیگر به جای بخش Entertainment، به بخش های Music، Movies و Books هدایت می شوند. از طرفی این تغییرات در معرض دید تمامی کاربران قرار ندارد که بدین معنی است که گوگل هنوز در مرحله تست این تغییرات قرار دارد.

امیدواریم که گوگل هر چه سریعتر در این خصوص به نتیجه برسد و ساختار جدید را رسما در بروزرسانی بعدی پلی استور معرفی کند.

 

منبع: تک شات

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو