خدمات سئو شرکت کابین گستر رز

Images
Images
Images
Images

خدمات سئو شرکت کابین گستر رز

  • عمومی
  • 3,168 بازدید

سامانه گستر آکو مفتخر است که خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت شرکت کابین گستر رز ، تولید کننده صفحات hpl  ، خدمات تولید و نصب انواع کابینت hpl را انجام دهد.

درباره شرکت کابین گستر رز :

شرکت کابين گستر رز در سال 1384 تأسيس و در زمينه واردات ورق هاي HPL   و استفاده از آنها در سيستم هاي پيش ساخته مبلمان محيط هاي مرطوب  (wet furniture)   اعم از کابينهاي توالت، دوش، رختکن، نيمکت، کمد رختکن، روشويي  و کابينتهاي آزمايشگاهي، حمام و استخر شروع به فعاليت نمود.

از ديگر فعاليتهاي شرکت ، اجراي نماي داخلي با استفاده از ورق هاي   HPL است که با زير سازي فلزي و به صورت نصب خشک انجام مي شود.

هدف اوليه اين مجموعه انتقال مواد اوليه و تکنيک هاي ساخت از منابع خارجي به داخل کشور و در مرحله بعدي توليد آنها در داخل کشور بود. اين مجموعه طي مدت زماني کوتاه توانست در پروژه هاي بزرگي شرکت کرده و جاي خالي روشهاي نوين و بهداشتي براي سرويس ها ي عمومي را پر نمايد. کابين گستر در حال حاضر  با 8 سال سابقه و بيش از 400 پروژه اجرا شده ،  مجرب ترين تشکيلات در حوضه فعاليت خود مي باشد.

محصولات و خدمات کابين گستر قابل استفاده در انواع محيط هاي عمومـــــــي از جمله فضاهای اداري – تجاري ، ورزشي -  تفريحي ، صنعتی، اقامتي ، آزمايشگاهی ، بيمارستاني ، آموزشي  و ... می باشند.

 

آدرس وب سایت : 

مشاهده

پست های تصادفی

استانداردهاي وب چيست؟
استانداردهاي وب چيست؟
در یک نگاه کلی وقتی می گوییم یک صفحه وب بر اساس استانداردهای وب طراحی شده است بیشتر منظورمان اینس...

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو