با آیفون عضلاتتان را آب کنید

Images
Images
Images
Images

با آیفون عضلاتتان را آب کنید

  • مقالات
  • 2,125 بازدید

می‌خواهید لاغر شوید؟ آیفون بخرید!شاید آیفون کاربردهای زیادی داشته باشد اما تا به حال کسی از آن بوسیله آن خود را لاغر نکرده است؛ برنامه‌هایی برای این تلفن هوشمند ارائه شده که بوسیله آن می‌توان سلامت و تناسب اندام خود را کنترل کنید.

در این گزارش هشت برنامه مخصوص گوشی‌های آیفون معرفی می‌شود که بوسیله آن‌ها می‌توانید کمی به سلامت خود بیشتر توجه کنید.


Calorie Counter & Diet Tracker
درست است که ورزش کردن لاغری را به همراه دارد، اما اگر میزان کالری مصرفی تغییری نکند، در نهایت ورزش هیچ تاثیری بر کاهش وزن نخواهد داشت. یک کالری‌شمار حرفه‌ای و دقیق، ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای مدیریت میزان کالری مصرفی است.

این برنامه چنین وظیفه‌ای را به گردن می‌گیرد. یک بانک اطلاعاتی قوی که بیش از دو میلیون نوع غذا را از نظر درصد کالری می‌سنجد و برای کسانی که مشکل اضافه وزن دارند، یک راهنمای تغذیه مناسب محسوب می‌شود.

Lose It
اگر شما هم به افزایش وزن دچارید و یا به هر دلیلی می‌خواهید لاغرتر از آنچه اکنون هستید باشید، بهتر است به یک راه علمی بیندیشید. رژیم‌های خودسرانه در بیشتر مواقع یا نتیجه عکس دارد و یا با آسیب‌های بدنی همراه است. 

اطلاعات کامل در مورد انواع غذاها و میزان کالری، کربوهیدرات و پروتئین و چربی آن‌ها می‌تواند یکی از موثرترین روش‌ها برای کاهش وزن باشد. این برنامه چنین اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با دانستن آن می‌توانید یک برنامه‌ریزی درست و اصولی را برای کاهش وزن آغاز کنید.

Weight Watchers Mobile
برنامه‌ای برای مراقبت از وزن شما. اگر وزن خود را مرتب کنترل نکنید، ممکن است زمانی به فکر بیفتید که کمی دیر شده باشد و کارتان سخت شود. Weight Watchers برنامه‌ای است که به شما در این راه کمک می‌کند. 

این برنامه علاوه بر این‌که اطلاعات کاملی در مورد مواد غذایی و میزان کالری آن‌ها به شما می‌دهد، بر کاهش یا افزایش وزن‌تان هم نظارت می‌کند و می‌تواند با استفاده از روش‌های علمی موجب تنظیم وزن و مصرف کالری شود. ارائه بیش از ۱۵۰هزار دستور تهیه غذا با توجه به مفید بودن آن‌ها برای سلامت و تناسب نیز از امکانات این برنامه است.

ACTIVE
این برنامه هر چه را در مورد Active.com می‌خواهید بدانید در اختیارتان می‌گذارد. بوسیله این نرم‌افزار می‌توانید هر مقاله و یا اطلاعاتی را که در مورد تناسب اندام و تمرینات ورزشی می‌خواهید، جست‌وجو و دریافت کنید؛ از معرفی نزدیک‌ترین باشگاه و سالن ورزشی گرفته تا اطلاعاتی در مورد نوع تمرین و یا برنامه غذایی متناسب با نیازتان در این برنامه یافت می‌شود.

علاوه بر این، اگر آنلاین باشید می‌توانید تمرینات و درجه پیشرفت خود را در شبکه‌های اجتماعی به‌اشتراک بگذارید و یا از تجارب و اندوخته‌های دیگران استفاده کنید.

Workout Trainer
WORKOUT TRAINER یکی از برنامه‌های خوب برای علاقه‌مندان به تناسب اندام است که هزاران حرکت و نرمش را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این برنامه به کمک تمرینات گام به گام صوتی، عکس و دستورالعمل‌های ویدئویی کامل، بیش از هزار تمرین بدنی رایگان را به شما آموزش می‌دهد.

این برنامه مخصوص کسانی است که می‌خواهند بدون استفاده از هرگونه تجهیزات ورزشی، عضلات خود را شکل دهند و یا در حال کار کردن با کامپیوتر بتوانند سلامت اندام خود را تضمین کنند. 

عکس‌ها و فیلم‌های آموزشی هر حرکت با جزئیات، مشاوره رایگان مجازی برای تناسب اندام، به‌اشتراک گذاشتن تمرینات و حرکات، پخش موسیقی در هنگام مشاهده حرکات و ردیابی تمرینات برای مشاهده پیشرفت کاربر، از امکانات خوب این برنامه است.

Ab Workouts Free
در این‌که ورزش و انجام تمرینات حرفه‌ای در باشگاه موجب کاهش وزن و عضله‌سازی می‌شود شکی نیست، اما اگر وقت و هزینه لازم برای رفتن به باشگاه را ندارید، دلیلی ندارد ورزش را کنار بگذارید. 

فناوری فکر همه‌چیز را کرده است. با استفاده از این برنامه می‌توانید راحت‌تر از آنچه فکر می‌کنید به تناسب اندام و وزن دلخواه خود برسید، بدون این‌که هزینه‌ای متقبل شوید.

Fitness Pro
مهم نیست که برای ورزش یا تناسب اندام به باشگاه نمی‌روید. نرم‌افزارهای تناسب اندام می‌توانند همان کار را برایتان انجام دهند. Fitness Pro یکی از این برنامه‌های مفید و کاربردی است که می‌تواند مانند یک مربی خصوصی شما را تمرین دهد و بیش از ۴۰۰ عکس تمرینی را در اختیارتان قرار دهد. 

کافی است نوع حرکات و تمرینات مورد نظر خود را که مطابق با هدف‌تان است انتخاب کرده و آن‌ها را همراه با برنامه انجام دهید.

این برنامه هر هفته تمرینات متفاوتی را به شما آموزش می‌دهد که می‌توانید آن را متناسب با نیازتان انجام دهید. در صورت آنلاین‌بودن هم می‌توانید نتیجه تمرینات خود را با دوستانتان به‌اشتراک بگذارید.

Bodybuilding.com
با اپلیکیشن Bodybuilding.com به یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی ورزشی که موضوع اصلی آن تناسب اندام است دسترسی خواهید داشت. این برنامه که میلیون‌ها عضو دارد، یکی از پرطرفدارترین پایگاه‌های هواداران تناسب اندام در دنیا است.

این برنامه رایگان را دانلود کرده، در آن عضو شوید و با ایجاد یک پروفایل شخصی، در جریان تمام اتفاقاتی که در آن می‌افتد قرار بگیرید. در این شبکه علاوه بر این‌که با دوستان زیادی آشنا می‌شوید، می‌توانید انواع و اقسام تمرینات ورزشی و برنامه غذایی مناسب برای رسیدن به حجم و عضله را دریافت کنید و وضعیت پیشرفت بدنی خودتان را هم از طریق برنامه کنترل نمایید.

پست های تصادفی

وقتی گوگل سوتی میدهد !
وقتی گوگل سوتی میدهد !
گوگل درنمایش صفحه ۴۰۳ که مربوط به صفحه تحریم برای کشورهای تحریم شده توسط گوگل می باشد ، دچار اشتب...

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو