کار تیمی یکی از مهم ترین دلایل موفقیت

Images
Images
Images
Images

کار تیمی یکی از مهم ترین دلایل موفقیت

  • مقالات
  • 1,822 بازدید

پروژه هایی که از دانشگاه شروع شدند و دنیا را متحول کردند , کار گروهی منظم و ادامه دادن حتی بدون پشتیبان . کار گروهی مهم ترین نکته در تمامی کسب کارها است و ابداع شیوه مدیریتی باز نیز، برای افزایش روحیه تیمی بین کارکنان است . کار تیمی چند مزیت مهم نسبت به کار تک نفره دارد.

 

 

ایرادات کمتر , سرعت بیشتر و هرچند عجیب به نظر میرسد اما تاثیره زیادی بر روی مارکتینگ دارد. برای نمونه وقتی استیو جابز اولین نمونه از کامپیوتر  خود را را تولید کرد , برای فروش آن به یکی از فروشندگان محلی، کل تیمش را همراه خود برد و بعدها در خاطرات خود گفت  : “بردن کل تیم باعث شد تا قیمت ما را قبول کند”.

شاید این مثال آنقدر قوی نباشد تا تاثیر اینکار را نشان دهد پس این عمل را از جنبه علمی بررسی میکنیم.

روانشناسان اعتقاد دارند استارتاپ هایی که برای معاملات تجاری تیم خود را میبرند باعث میشوند تا این حس در طرف مقابل القا شود که این کسب کار نو، خطای کمتری خواهد داشت و ما نیز ریسک کمتری خواهیم کرد. ضمن اینکه تیم بیشتر باعث این میشود تا مبلغ پیشنهادی شما به نتیجه برسد چرا که سرمایه گذار احساس میکند این پول بین افراد زیادی باید تقسیم شود.

و اما آخرین دلیل برای بیان تاثیر کار تیمی بر تجارت را می توان از شرکت های بزرگی چون گوگل و فسبوک تعریف کرد . هر دوی این شرکت ها برای قرار دادهای تجاری  اتاقی شیشه ای درست در وسط محل کار دارند تا سرمایه گذار ها کارمندان مشغول به کار را ببینند ضمن اینکه مسیری که به این اتاق  میرسد از بین تمامی بخش ها میگذرد.

 

hotappnews.ir-کار تیمی یکی از مهم ترین دلایل موفقیت-2

 

اما نکته دیگر کار تیمی، اشتباهات کمتر و سرعت بیشتر است. طبیعتا در یک تیم ایده های مختلفی وجود دارد و همین باعث میشود تا در نهایت ایده کاملتری شکل بگیرد. بهتر است برای یک کار نو تیم خود را از بین دوستانتان با سبک های مختلف انتخاب کنید تا تکراری در کار نباشد. اگر در تیم شما کسی با تمامی نظرات موافقت میکند بدون اینکه هیچ دلیلی داشته باشد از او بخواهید تا نظر اصلی خود را بیان کند و در غیر این صورت او را با شخص دیگری تعویض کنید.

از کسانی در تیمتان استفاده کنید که اهل یاد گیری بیشتری هستند. شاید در ابتدا کمی سرعت کار گرفته شود اما برای اینده کسب و کارتان بهتر است. تجربه ای که در آینده کسب میکنند به درد شما میخورد ضمن اینکه یادگیری ضمن انجام کار سبب میشود با باگ هایی کمتری روبرو  شوید.

و در آخر شما به قصد موفقیت کاری را شروع کرده اید پس از تغیرات در تیم خود نترسید. بهتر است این تغیرات در ابتدای کار باشد زیرا در مراحل بعدی این تعویض ها ممکن است سبب بروز مشکلات زیادی برای شما و کسب و کار نوپایتان شود . فضای کار تیمی خودرا گرم نگه دارید اما مدیریت کردن را نیز فراموش نکنید و در خیلی از مواقع سعی کنید کار را قربانی دوستی نکنید.

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو