با ۱۱ لپ‎تاپ گیمینگ برتر سال ۲۰۱۶ آشنا شوید!

Images
Images
Images
Images

با ۱۱ لپ‎تاپ گیمینگ برتر سال ۲۰۱۶ آشنا شوید!

  • مقالات
  • 2,264 بازدید

 
طی چند سال گذشته لپ‎تاپ‎های مخصوص بازی رشد قابل توجه‎ای داشته و مورد استقبال عمومی‎ نیز قرار گرفته‎اند. در بازاری که پر از گزینه‎های متنوع برای انتخاب است و از ماشین‎های فوق سبک 12.5 اینچی تا دستگاه‎های بزرگ 18 اینچی با کیبورد مکانیکی را در بر می‎گیرد، تصمیم گیری برای انتخاب یک لپ‎تاپ گیمینگ مناسب را کمی‎ مشکل می‎کند. در ادامه ما 10 دستگاه برتر این بازار را که ارزش بررسی شما را داشته باشد گردآوری کرده‎ایم.
 

Razer Blade

شروع قیمت از 2,000 دلار

 

 

Razer Blade یک نیروگاه مخصوص بازی است که تجهيزات آن داخل یک بدنه لپ‎تاپ تمام فلزی مشکی مات گردآوری شده است. این دستگاه توان پردازشی خود را از یک پردازنده مرکزی قدرتمند Core i7 اینتل تامین می‎کند و نمایشگر 14 اینچی آن از فناوری IGZO با رزولشن 3,200 در 1,800 پیکسل بهره‎مند شده است. از دیگر امکانات آن می‎توان به حافظه پر سرعت و یک صفحه کلید مخصوص بازی اشاره کرد. با وجودی که این لپ‎تاپ از ویژگی‎ها و قدرت یک کامپیوتر دسكتاپ برخوردار است، اما ضخامت آن کمتر از یک سانتی‌متر است.

 

Razer Blade Stealth

شروع قیمت از 1,400 دلار

Razer Blade Stealth یک لپ‎تاپ گیمینگ بسیار شیک با بدنه‎ای از جنس آلومنيوم است و از یک صفحه‌نمایش فوق‌العاده 12.5 اینچی 4K، پردازنده قدرتمند Core i7 اینتل و یک صفحه کلید با نور پس زمینه قابل تنظیم به رنگ‎های RGB بهره مي‎برد. Razer به زودی یک دستگاه کارت گرافیک اکسترنال را نیز برای این لپ‎تاپ ارائه خواهد کرد تا علاقمندان به بازی‎های پیچیده جدید نیز بتوانند از قابلیت افزایش توان پردازش گرافیکی اضافه‎ بهره مند شوند.

 

Dell Inspiron i7559-763BLK

قیمت 800 دلار

i7559-763BLK شرکت دل یک نوت بوک گیمینگ مستحکم سطح متوسط است که توان پردازشی خود را از پردازنده نسل ششم Core i5 اینتل و توان پردازش گرافیکی خود را از یک کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 960M 4GB GDDR5 تامین می‎کند. صفحه‌نمایش آن 15.6 اینچ و با دقت 1080p است و فضای ذخيره‌سازی داخلی آن را یک درایو حالت جامد پرسرعت 256 گیگابایتی تامین می‎کند. انواع مختلف و متنوع قابلیت‎های اتصال و وزن سبک آن باعث شده تا این لپ‎تاپ به یک دستگاه جذاب زیر 1,000 دلار تبدیل شود.

 

Alienware 13

قیمت 900 دلار

Alienware 13 R2 تولید شده توسط شرکت دل یکی از جمع و جورترین نوت بوک‎های مخصوص بازی موجود در بازار است. این دستگاه از یک پردازنده مرکزی Core i5 اینتل، نمایشگر HD، 4 گیگابایت حافظه رم و یک کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 960M برخوردار است. مسلما با توجه به قیمتی که دارد نمی‎توان آن را در رده نوت بوک‎های قدرتمند مخصوص بازی قرار داد، اما به عنوان یک دستگاه فوق‌العاده سبک و باریک گزینه مناسبی برای انتخاب است.

 

MSI GT80S TITAN

قیمت 2,799 دلار

 

 

GT80S TITAN شرکت MSI از یک صفحه‌نمایش 18.4 اینچی و یک صفحه‌کلید مکانیکی برخوردار است، به همین دلیل اندازه آن بسیار بزرگ است. فضای بزرگ این دستگاه این امکان را فراهم کرده است تا بتوان تجهيزات قدرتمندی را داخل آن جا داد. این امکانات قدرتمند شامل یک پردازنده Core i7 اینتل، دو کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 970M، دو درایو ذخیره سازی اطلاعات و چهار بلندگوی Dynaudio به همراه یک ساب ووفر است. گزينه‎های اتصالات در این لپ‎تاپ نیز بسیار زیاد و متنوع است. همه اینها باعث می‎شود تا TITAN به یک انتخاب برتر برای علاقمندان حرفه‎ای بازی تبدیل شود.

 

Alienware 15

شروع قیمت از 1,069 دلار

 

 

لپ‎تاپ گیمینگ Alienware 15 ساخته شرکت دل از پیکربندی سخت‌افزاری متنوعی تشکیل شده است. شروع این پیکربندی از یک مجموعه متشکل از یک پردازنده مرکزی Core i5 اینتل، 8 گیگابایت حافظه رم و یک نمایشگر 15.6 اینچی با دقت 1080p است. بالاترین مدل از این مجموعه نیز به شما یک صفحه نمایش 4K، پردازنده Core i7 اینتل و 16 گيگابايت حافظه رم را ارائه می‎کند. تمام مدل‎ها از کارت گرافیک NVIDIA استفاده می‎کنند. استحکام و کیفیت بالا در ساخت به همراه یک طراحی شیک و جذاب، Alienware 15 را به یک رقیب سر سخت در رده خود تبدیل کرده است.

 

ASUS ROG G752 Series

شروع قیمت از 1,649 دلار

 

 

لپ‎تاپ ROG G752 ساخته دست شرکت ایسوس از تراشه گرافیکی و پردازنده قدرتمند ساخته انویدیا و اینتل برخوردار است. این دستگاه به یک صفحه نمایش بسیار بزرگ 17.3 اینچی با رزولشن 1080p  مجهز شده است و انواع مختلفی از گزینه‎های اتصالی به این لپ‎تاپ اضافه شده است. هر چند با استانداردهای امروز نمی‎توان آن را جمع و جور و سبک تلقی کرد، اما به عنوان یک کنسول بازی که با قدرت یک کامپیوتر دسكتاپ عمل می‎کند قطعا شما را راضی خواهد کرد. پیکربندی سخت افزاری در این سری نیز متنوع است.

 

Origin PC EVO15-S

شروع قیمت از 2,220 دلار

 

EVO15-S ساخته Origin PC یک ماشین تراز اول مخصوص بازی است که می‎تواند سلیقه انواع مختلفی از خریداران را پوشش دهد. گزینه‎های سخت‌افزاری برای این لپ‎تاپ شامل پردازنده‎های نسل ششم اینتل، یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با رزولشن 1080p یا 4K و کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 970M است. علاوه بر این، Origin PC تعداد زیادی از گزینه‎های سفارشی سازی بصری را نیز ارائه کرده است که می‎توان از آن جمله به طرح رنگی متالیک، نقوش لیزری و حتی چاپ سفارشی اشاره کرد.

 

Lenovo Ideapad Y700

قیمت 1,049 دلار

 

 

صفحه نمایش 17.3 اینچی  Ideapad Y700 شرکت لنوو با قیمتی مناسب یک نمایش بزرگ از صفحات بازی را در اختیار شما قرار می‎دهد. مشخصات این لپ‎تاپ شامل پردازنده Core i7 اینتل، گرافیک NVIDIA GeForce GTX 960M، 16 گيگابايت حافظه رم و فضای ذخيره سازی حالت جامد 256 گیگابایتی است. این لپ‎تاپ همچنین به لطف بلندگوهای تامین شده توسط JBL یک سیستم صوتی فراگير را به شما ارائه می‎کند.

 

ASUS ROG GL552 Series

شروع قیمت از 978 دلار

سری ROG GL552 از لپ‎تاپ های گیمینگ شرکت ایسوس از یک طراحی زیبا برخوردار هستند. یک صفحه نمایش نسبتا بزرگ 15.6 اینچی با دقت 1080p و طیف گسترده‎ای از گزینه‎های اتصالی شامل یک پورت USB Type-C از جمله ویژگی این سری است. مشخصات کلیدی سخت افزاری آن نیز شامل یک پردازنده مرکزی Core i7 اینتل، حق انتخاب برای پردازنده‎های گرافیکی NVIDIA و انتخاب بین هارد درايو تنها یا ترکیبی از هارد درايو و درايو حالت جامد است (البته بهتر است گزينه دوم را انتخاب کنید.)

 

Maingear Nomad VR

شروع قیمت از 2,799 دلار

 

 

همان طور که از نام آن پيدا است، Maingear Nomad VR به گونه‎ای طراحی شده تا بتواند قدرت مورد نیاز هدست‎های واقعیت مجازی مثل Oculus Rift و HTC Vive را تامین کند. سخت افزار این دستگاه قابل سفارشی سازی است و هر پیکربندی که شما انتخاب کنید همراه با یک صفحه نمایش بزرگ 17.3 اینچی 1080p و یک کارت گرافیک قدرتمند NVIDIA GeForce GTX 980 سازگار با واقعیت مجازی به شما ارائه خواهد شد.

 

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو