راهکار مجازی‌سازی اوراکل با دسکتاپ جهانی امن

Images
Images
Images
Images

راهکار مجازی‌سازی اوراکل با دسکتاپ جهانی امن

  • مقالات
  • 3,029 بازدید

شرکت اوراکل با عرضه نسخه جدیدی از راهکار مجازی‌سازی دسکتاپی خود، دسترسی به برنامه‌های کاربردی نصب شده بر روی پایگاه‌های داده مختلف را سهولت بخشیده است. 
 شرکت اوراکل اعلام کرده است نسخه جدیدی از راهکار مجازی‌سازی خود را که «دسکتاپ جهانی امن» نام دارد، روانه بازار کرده است.
نسخه جدید راهکار مجازی سازی اوراکل که یک راهکار قابل ارتقا و مطمئن است، دسترسی آسان و امن کاربران را به نرم‌افزارهایی که هاست آنها بر روی پایگاه‌های داده مختلف قرار دارد، فراهم می‌کند.

راهکار مجازی‌سازی اوراکل با دسکتاپ جهانی امن



کاربران به کمک این راهکار‌ها می‌توانند از طریق مرورگرهای اینترنتی و با طیف وسیعی از دستگاه‌ها و ابزار‌ها به نرم‌افزارهای مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. 

نسخه جدید این راهکار که دسکتاپ جهانی ۴.۷ نام گرفته است، از نظر جنبه‌های صوتی و گرافیکی ارتقا یافته است، قابلیت پشتیبانی از پیکره‌بندی‌های چندمانیتوری را داراست، و از سیستم عامل‌های سروری و مرورگرهای اینترنتی مختلف پشتیبانی می‌کند. 

این راهکار طیف وسیعی از نرم‌افزارهای نصب شده بر روی سرور‌ها را پشتیبانی می‌کند که از جمله آنها می‌توان به برنامه‌های کاربردی اوراکل و دیگر عرضه کنندگان این نرم‌افزار‌ها و نیز برنامه‌های تحت ویندوز، لینوکس، یونیکس و غیره اشاره کرد. 

قابلیت پشتیانی چند مانیتوره این راهکار نیز به ویژه برای سازمان‌هایی مهم است که کاربران می‌خواهند چندین برنامه کاربردی را بر روی چندین مانیتور مختلف در آن واحد اجرا کنند. 

قابلیت پشتیبانی از صداهای دوطرفه نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که اوراکل به نسخه جدید راهکار مجازی سازی خود افزوده است. 

این قابلیت از اتصال میکروفون و دیگر ابزار صوتی جانبی پشتیبانی می‌کند و می‌توان از آنها در اجرای برنامه‌هایی که نیازمند تبادل پیام‌های صوتی است، استفاده کرد. 

ارتقای قابلیت‌های نمایشی و گرافیکی این راهکار‌ها هم زمینه استفاده از برنامه‌های سه بعدی را به وجود آورده است. 

این قابلیت بویژه برای سازمان‌های دولتی و کسب و کارهای مرتبط با مراکز بهداشت و درمان، آموزش و دیگر صنایع که در آن‌ها استفاده از جنبه‌های گرافیکی نرم‌افزار‌ها و برنامه‌های کاربردی عمومیت بیشتری دارد، مناسب است. 

گفتنی است این راهکار خود بخشی از راهکارهای مجازی سازی اوراکل است که کاربران به کمک آنها می‌توانند طیف وسیعی از ذخایر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود را مدیریت کنند.
 

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو