بررسی و ارزیابی آنلاين طرح‌های ICT

Images
Images
Images
Images

بررسی و ارزیابی آنلاين طرح‌های ICT

  • عمومی
  • 2,300 بازدید

با راه‌اندازی کامل این سامانه، امکان بررسی وضعیت پیشرفت پروژه‌ها، طرح‌ها و فعالیت‌های در حال انجام تمامی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه به صورت لحظه‌ای فراهم خواهد شد ، طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا، به صورت برخط (online) کنترل و تجزیه و تحلیل‌های لازم روی آن صورت می‌گیرد.  با راه‌اندازی کامل این سامانه، امکان بررسی وضعیت پیشرفت پروژه‌ها، طرح‌ها و فعالیت‌های در حال انجام تمامی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه به صورت لحظه‌ای فراهم خواهد شد.
همچنين با استفاده از این سامانه می‌توان در صورت خارج شدن روند اجرایی پروژه‌ها از اهداف تعریف شده، به موقع تشخیص و اقدام‌های لازم را اجرایی کرد و يا از طریق این سامانه جامعیت در فعالیت‌ها عملیاتی می‌شود و ارتباط بین طرح‌ها و پروژه‌ها با استراتژی‌ها و سیاست‌های کلی وزارت کنترل می‌شود.
بر اساس ماده هشت دستورالعمل اجرایی نظام مدیریت عملکرد، دستگاه‌های اجرایی مکلف شده‌اند تا این نظام را پیاده و نظارت الکترونیکی را عملیاتی کنند.

به گزارش ايسنا، بخشی از این نرم‌افزار که مربوط به ارزیابی عملکرد است در ستاد وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات نصب و پیاده سازی شده است؛ این نرم افزار قابلیت لینک در سطوح سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه را فراهم می‌کند.

امکان رده بندی سازمانی، مدیریتی و کارمندی از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار است که امکان ارزیابی در سطوح مختلف را فراهم می‌کند. این نرم‌افزار همچنين در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوري طراحی و به صورت یکپارچه به تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ارایه شده است.

امکان گزارش‌گیری پویا از دیگر امکانات این نرم‌افزار محسوب می‌شود که به واسطه آن می‌توان گزارش‌های لحظه‌ای از روند پیشرفت پروژه‌ها برای بخش‌های سیاست‌گذار کشور آماده کرد.

 

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو