خوش بینی شرکت های متوسط و کوچک

Images
Images
Images
Images

خوش بینی شرکت های متوسط و کوچک

  • عمومی
  • 2,474 بازدید

نتایج مطالعه شرکت چیس (Chase) در آمریکا نشان می‌دهد کسب و کارهای کوچک و متوسط نسبت به عملکرد خود در سال جاری میلادی خوش‌بین هستند. 


از همکاران سیستم به نقل از وب سایت eweek، بیش از نیمی که از کسب و کارهای کوچک و متوسط آمریکا که در مطالعه شرکت چیس شرکت کرده‌اند، پیش‌بینی کرده‌اند در سال ۲۰۱۳ شاهد افزایش سود و فروش خود باشند.
 
این مطالعه نشان داده است که کسب و کارهای کوچک و متوسط تا حدی نسبت به موفقیت خود در سال جاری امیدوارند که برای استخدام نیروی کار بیشتر نیز تصمیماتی اتخاذ کرده‌اند. 

افزایش خوش‌بینی به عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط آمریکا در حالی صورت می‌گیرد که اقتصاد این کشور دچار نوعی شرایط بی‌ثباتی و عدم قطعیت شده است. 

حدود ۸۵ درصد از کسب و کارهایی که نسبت به عملکرد خود در سال جاری اظهار خوش‌بینی کرده‌اند، گفته‌اند قصد دارند نیروی کار خود را نیز افزایش دهند. 

مطالعه این شرکت نشان داده است که کسب و کارهای متوسط در مقایسه با کسب و کارهای کوچک خوش‌بینی بیشتری نسبت به آینده خود دارند. 

به همین خاطر پیش‌بینی می‌شود دستمزد‌ها و حقوق کارکنان نیز در میان کسب و کارهای متوسط افزایش یابد. ۶۶ درصد از این کسب و کار‌ها به پژوهشگران فورستر گفته‌اند انتظار دارند امسال حقوق و مزایای آن‌ها افزایش یابد. این رقم در مقایسه با سال گذشته ۳ درصد رشد دارد. 

بنا بر یافته‌های این پژوهش، بخش زیادی از این شرکت‌ها نیز از برخی موانع قانونی که برای توسعه کسب و کار خود با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند، ابراز نگرانی کرده‌اند.
 
حدود ۷۲ درصد از کسب و کارهای متوسط و ۶۰ درصد از کسب وکارهای کوچک گفته‌اند به خاطر برخی موانع قانونی نمی‌توانند تعداد نیروی کار خود را افزایش دهند.

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو