دو جایگزین اصلی برای مدیرعامل مایکروسافت انتخاب شدند.

Images
Images
Images
Images

دو جایگزین اصلی برای مدیرعامل مایکروسافت انتخاب شدند.

  • عمومی
  • 2,486 بازدید

این دو فرد "آلان مولالی" مدیرعامل شرکت خودروسازی Ford Motor و "ساتیا ندلا" مدیر مرکز سیستم‌های ابری و ابزارهای سازمانی مایکروسافت نام دارد.هیئت مدیره مایکروسافت این روزها تلاش فراوانی می‌کند تا بهترین گزینه را برای جایگزینی با "استیو بالمر"(Steve Ballmer) پیدا کند. اما این طور که منابع آگاه گزارش داده‌اند، دو نفر که احتمال بیشتری دارد مدیرعامل مایکروسافت شوند، برگزیده شده‌اند.

هیئت مدیره مایکروسافت در جریان پیدا کردن مدیرعامل جدید تاکید فراوانی روی "آلان مولالی"(Alan Mulally) مدیرعامل شرکت خودروسازی Ford Motor و "ساتیا ندلا"(Satya Nadella) مدیر مرکز سیستم‌های ابری و ابزارهای سازمانی مایکروسافت دارد.


این طور که منابع آگاه گزارش داده‌اند، لیست اصلی هیئت مدیره برای جانشینی بالمر شامل نام این دو فرد می‌شود و احتمال مدیرعاملی آن‌ها بیش از دیگران است.

"تونی بیتس"(Tony Bates) یکی دیگر از مدیران داخلی مایکروسافت محسوب می‌شود که بحث‌های زیادی روی او شده است تا صندلی بالمر را در اختیار بگیرد. او هم‌اکنون مدیر مرکز Skype در شرکت مایکروسافت است.

گزینه دیگر برای در اختیار گرفتن پست مدیرعاملی مایکروسافت "استیفن ایلاپ"(Stephen Elop) است که تا چندی پیش مدیرعاملی شرکت نوکیا را در اختیار داشت. او در گذشته هم یکی از کارمندان ارشد شرکت مایکروسافت بود.

 با این وجود گفته می‌شود که هنوز هیئت مدیره هم به درستی نمی‌داند چه کسی باید جایگزین "استیو بالمر" شود.

گفته می‌شود که سخنگوی شرکت‌های مایکروسافت، نوکیا و Ford از دادن توضیحات بیشتر در این زمینه خودداری کرده‌اند.

پست های تصادفی

شکار ویروس‌ها
شکار ویروس‌ها
آیا تا به حال فکر کرده اید که کامپیوتر شما چگونه ویروس‌ها‌را شناسایی می کند؟بیایید...

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو