"مکس آیپد" 12.9 اینچی، برادر بزرگتر آیپد ایر؛ آوریل 2014

Images
Images
Images
Images

"مکس آیپد" 12.9 اینچی، برادر بزرگتر آیپد ایر؛ آوریل 2014

  • عمومی
  • 1,930 بازدید

شایعات ساخت MaxiPad اپل در سایز ۱۲.۹ اینچ قوت گرفته است.مکس آیپد در رنج تبلت های آیپد مینی و آیپد ایر جا می گیرد که صفحه نمایشگر ۴K از نوع رتینا خواهد داشت.

در واقع اپل قصد دارد دو مدل از مکس آیپد را راهی بازار کند. این اخبار را سایت چینی پد نیوز در اینترنت به نقل از شرکای چینی اپل نقل کرده و اینکه در حال حاضر اپل با کمپانی فاکسکان در حال آزمایش روی ۵ طرح اولیه از مکس آی پد هستند که در نهایت دو مدل انتخاب خواهد شد: یک مدل ۲K اچ دی و مدل دوم نیز ۴K خواهد بود.

(آنچه UHD یا اولترا اچ دی نامیده می شود در واقع دو رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل است که ۴K گفته شده و دومی ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل بوده که به آن ۸K گفته می شود.)


همچنین منابع کره ای در اواسط ماه نوامبر خبر اپل ۱۲.۹ اینچی را شایعه کرده بودند (به نقل از سازندگان نمایشگر برای اپل) که با این اوصاف داستان ۱۲.۹ اینچی UHD اپل واقعی تر می شود.

پیش بینی شده بود که معرفی مکس آی پد در مارس ۲۰۱۴ به وقوع بپیوندد.(حول و حوش معرفی گلکسی اس ۵ سامسونگ) اما در گزارش پد نیوز صحبت از آوریل ۲۰۱۴ برای مدل ۲k و اکتبر ۲۰۱۴ برای مدل ۴K شده است.

پیش تر از این در سایت دیجی تایمز گفته شده بود که برادر بزرگتر آیپد ایر نه توسط فاکسکان بلکه توسط کمپانی تایوانی Quanta - بزرگترین سازنده ODM لپ تاپ جهان- با کاوری شبیه آنچه سرفیس مایکروسافت دارد، ساخته خواهد شد.

مکس آیپد در واقع بین مک بوک و آیپد خواهد یود. (مک بوک لمسی؟)

پست های تصادفی

مدیریت پچ‌ها
مدیریت پچ‌ها
 پچ، از جمله اقداماتی است که در جهت بهبود و ارتقای امنیت سازمان‌ها انجام می‌شود....

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو