ایسر جای پای خود را در دنیای پردازش ابری محکم می‌‏کند

Images
Images
Images
Images

ایسر جای پای خود را در دنیای پردازش ابری محکم می‌‏کند

  • عمومی
  • 2,461 بازدید

شرکت ایسر (Acer) اعلام کرده است برای بازیابی موقعیت خود در بازار رایانه‏‌های شخصی قصد دارد بر حوزه خدمات و نرم‌‏افزارهای پردازش ابری تمرکز کند.

شرکت ایسر از تصمیم خود برای عرضه محصولات مبتنی بر پردازش ابری در نوت‏بوک‏‌ها، تبلت‏‌ها و گوشی‏‌های هوشمند خود خبر داده است. این شرکت تصمیم گرفته است مجموعه‏‌ای از این محصولات را که «ابرهای خودتان را بسازید» (Build Your Own Cloud) نام دارد، بر روی ابزارهای رایانه‌‏ای خود عرضه کند. هنوز جزئیات بیشتری درباره این تصمیم منتشر نشده است، اما یکی از سخنگویان ایسر گفته است این شرکت قصد دارد اپلیکیشن‏‌های تحت پردازش ابری موجود خود را نیز ارتقا دهد.

این تصمیم اگرچه به تازگی علنی شده است، اما چندان جدید نیست. ایسر دو سال پیش، شرکت آمریکایی iGware را که نرم‌‏افزارهای مورد نیاز پلت‏فرم پردازش ابری این شرکت تایوانی را تولید می‌‏کرد، خریداری کرده بود. افزایش اقبال کاربران به خدمات پردازش ابری و استفاده از خدماتی مثل دراپ باکس از جمله مهم‌ترین دلایلی است که شرکت‏‌های عرضه‏‌کننده محصولات رایانه‌‏ای را به سمت سرمایه‏‌گذاری در حوزه فناوری پردازش ابری سوق داده است.


برخی رقبای ایسر، مثل لنوو و ایسوس نیز از جمله عرضه‌‏کنندگان محصولات رایانه‏‌ای هستند که تمرکز خود را بر خدمات پردازش ابری افزایش داده‏‌اند. گزارش‏‌ها حکایت از آن دارد که بیشترین ضرر و زیان بازار رایانه‏‌های شخصی در این اواخر متوجه شرکت ایسر بوده است. تمرکز این شرکت بر نوت‏بوک‏‌های مصرفی و شخصی یکی از مهم‌ترین دلایل این ضرر و زیان اعلام شده است.

پست های تصادفی

هوش تجاری-business intelligence
هوش تجاری-business intelligence
عوامل و تغییرات سریع در محیط عملیات شرکت ها و سازمان ها، آنها را به سوی پشتیبانی رایانه ای از عملیات...

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو