تاکید کار‌شناسان بر افزایش مهارت‏‌های مرتبط با فناوری پردازش ابری

Images
Images
Images
Images

تاکید کار‌شناسان بر افزایش مهارت‏‌های مرتبط با فناوری پردازش ابری

  • عمومی
  • 2,605 بازدید

یافته‌‏های یک پژوهش جدید نشان می‌‏دهد فقدان مهارت‏‌های مرتبط با فناوری‏‌های پردازش ابری ممکن است مانع از استفاده کسب و کار‌ها از این فناوری‏‌ها شود. 

شرکت پژوهشی ساینس لاجیک (ScienceLogic) در مطالعه‌‏ای به بررسی نظرات و پیش‏‌بینی‌‏های بیش از هزار نفر از متخصصان آی تی درباره اولویت‏‌های بودجه‏‌ای و روندهای آی تی در سال آینده میلادی پرداخته است. 

این مطالعه نشان می‌‏دهد که هزینه کرد کسب و کار‌ها در بازار آی تی در مقایسه با امسال حدود ۳۵ درصد افزایش خواهد یافت. یکی از یافته‏‌های مهم این نظرسنجی این است که بخش زیادی از متخصصان آی تی نسبت به سطح مهارت‏‌های خود در زمینه فناوری‏‌های پردازش ابری ابراز نارضایتی کرده‌‏اند. 

در این مطالعه حدود نیمی از پاسخگویانی که هم‌‏اکنون با فناوری‏‌های پردازش ابری سر و کار دارند، گفته‌‏اند مهارت و دانش کنونی‏شان در این زمینه کفاف نیازهای آن‌ها را نمی‌‏دهد و با این سطح از مهارت در سال ۲۰۱۴ نخواهند توانست به وظایف خود به نحو کارآمدی عمل کنند. این یافته‏‌ها نشان می‌‏دهد که شکاف‏‌هایی که در زمینه مهارت‏‌های مربوط به فناوری‏‌های پردازش ابری وجود دارد، در حال گسترش است. کار‌شناسان هشدار می‌‏دهند استفاده از راهکار‌ها و فناوری‏‌های پردازش ابری بدون افزایش سطح مهارت‏‌های مربوط به آن‌ها ممکن است مخاطره‏‌آفرین باشد. 


کار‌شناسان قبلاً نیز هشدار داده بودند که استفاده از فناوری‏‌های پردازش ابری ممکن است بر آموزش مهارت‏‌های مرتبط با این فناوری‏‌ها پیشی گیرد. شرکت ساینس لاجیک توصیه کرده است که برخی برنامه‌‏های اتوماسیون آی تی در این زمینه می‌‏تواند به متخصصان آی تی کمک کند. آن‌ها همچنین توصیه کرده‏‌اند کسب و کار‌ها حتی قبل از استفاده از این فناوری‏‌ها باید آموزش و مهارت‏‌های کارکنان خود را افزایش دهند. 


این مطالعه همچنین نشان داده است که بخش زیادی از متخصصان آی تی پیش‌‏بینی کرده‏‌اند بودجه آی تی آن‌ها در سال آینده افزایش یابد. در این نظرسنجی نسبت کسانی که انتظار افزایش این بودجه‏‌ها را دارند به کسانی که منتظر کاهش این بودجه‏‌ها هستند چهار به یک اعلام شده است. دو سوم از پاسخگویان نیز از افزایش ۶ تا ۲۰ درصدی بودجه آی تی خود خبر داده‌‏اند.

پست های تصادفی

گوگل شنوا شد!
گوگل شنوا شد!
دیگر تایپ نکنید، به گوگل فرمان بدهید، جست‌وجو می‌کند!گوگل قابلیت جدیدی به مرورگر ک...

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو