خرید یک شرکت ارائه دهنده نرم‌افزارهای مدیریتی ابری توسط مایکروسافت

Images
Images
Images
Images

خرید یک شرکت ارائه دهنده نرم‌افزارهای مدیریتی ابری توسط مایکروسافت

  • عمومی
  • 2,332 بازدید

 بر اساس اخبار منتشر شده از سوی افراد نزدیک و منابع آگاه، مایکروسافت قصد دارد شرکت Parature که در زمینه تولید نرم‌افزارهای خدمات مشتری فعالیت می‌کند را خریداری کند. 

هنوز جزییات مربوط به این واگذاری مشخص نشده است و هیچ یک از دو شرکت مایکروسافت و Parature نیز به سوال مراکز خبری در این زمینه‌ پاسخی نداده‌اند. 

شرکت Parature نرم‌افزارهای مبتنی بر فضای پردازش ابری را به فروش می‌رساند و از طریق محصولات خود به کسب‌وکار‌ها کمک می‌کند فرآیند مدیریت خدمات مشتری را به صورت کارآمد‌تر انجام دهند. 

پیش‌بینی می‌شود که واگذاری این شرکت به مایکروسافت به ابزارهای مدیریتی Dynamics CRM کمک کند تا توانایی رقابت بیشتر در مقابل محصولات مشابه شرکت‌های Salesforce.‌com و اوراکل را داشته باشند. مایکروسافت با خرید این شرکت نرم‌افزاری همچنین می‌کوشد بر ابزارهای خدماتی، بازایابی و فروش مبتنی بر فضای پردازش ابری تمرکز بیشتری داشته باشد. 


دو شرکت مایکروسافت و Parature طی سال‌های اخیر روابط بسیار خوبی با یکدیگر داشته‌اند و در زمینه مجموعه ابزارهای مدیریتی Dynamics CRM با یکدیگر همکاری‌های فراوان کرده‌اند. خرید Parature به مایکروسافت کمک می‌کند تا این همکاری‌ها نزدیک‌تر شود و فناوری‌های این شرکت که احتمال می‌رود دیگر رقبا نیز به دنبال آن باشند، به صورت انحصاری در اختیار غول نرم‌افزاری جهان قرار گیرد.

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو