اوراکل یک عرضه‏‌کننده راهکارهای شبکه‌‏ای را خرید

Images
Images
Images
Images

اوراکل یک عرضه‏‌کننده راهکارهای شبکه‌‏ای را خرید

  • عمومی
  • 2,655 بازدید

شرکت اوراکل قصد دارد یکی از شرکت‌‏های عرضه‏‌کننده راهکارهای شبکه‌‏ای تحت نرم‌‏افزار (SDN) را خریداری کند.  شرکت اوراکل قصد دارد شرکت کورنت (Corente) را که عرضه‌‏کننده راهکارهای شبکه‌‏ای تحت نرم‌‏افزار است، خریداری کند. خرید این شرکت به معنای تشدید رقابت‏‏‌هایی است که بین اوراکل و سایر شرکت‌‏های عرضه‌‏کننده راهکارهای شبکه‏‌ای و مجازی‌‏سازی مثل سیسکو و آی بی‌ ام درگرفته است. 

اوراکل هنوز جزئیات این خرید را فاش نکرده است اما یکی از مدیران این شرکت طی اظهارنظری اعلام کرده است اوراکل قصد دارد به کمک کورنت مجموعه‌‏ای از محصولات شبکه‌‏ای را تولید کند که در طیف مختلفی از شبکه‏‌ها، از شبکه‏‌های محلی (LAN) تا شبکه‌‏های جهانی WAN مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ادوارد اسکریون، یکی از معماران نرم‌‏افزارهای شرکتی در شرکت اوراکل در این باره گفته است: مشتریان اوراکل به راهکارهای شبکه‌‏ای نیاز دارند که بتواند کل پایگاه‌‏های داده‏ آن‌ها و شبکه‏‌های جهانی را پوشش دهد. کسب و کار‌ها به مدد این محصولات توانست به آسانی و امنیت بیشتری نرم‌‏افزار‌ها و خدمات پردازش ابری مورد نیاز خود را بین شعب زیرمجموعه خود در سراسر جهان توزیع کنند. 

شرکت کورنت هم‌‏اکنون دارای محصولاتی مثل راهکار تبادل خدمات پردازش ابری (Cloud Services Exchange) است که بین پایگاه‏‌های پردازش ابری خصوصی و عمومی و هر نقطه‌‏ای که بر روی شبکه‌‏های تحت IP قرار داشته باشد، یک شبکه امن ایجاد می‌‏کند. این شرکت در حال حاضر مشتریان بزرگی مثل بریتیش تلکام دارد و با شرکت‏‌های آی بی‌ ام، سیسکو، اچ پی، دل، مایکروسافت و وی‌ ام ویر نیز شراکت می‌‏کند. 
خرید کورنت توسط اوراکل نشان می‌‏دهد که این شرکت قصد دارد موقعیت خود را به عنوان یک عرضه‏‌کننده تمام‌عیار خدمات پردازش ابری تثبیت کند.

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو