رییس جمهور: فقط دو چیز بلدیم: دیوار و فیلترینگ

Images
Images
Images
Images

رییس جمهور: فقط دو چیز بلدیم: دیوار و فیلترینگ

  • وِیژه
  • 2,357 بازدید

 حسن روحانی: معلوم است وقتی شما فیلتر را می‌آورید آنها هم فیلترشکن درست می‌کنند. اگر قرار بود این مسئله حل شود تا الان درست شده بود.

حسن روحانی رییس جمهور کشورمان، توسل به راه‌هایی مانند فیلترینگ اطلاعات را بی‌فایده دانست.

حجت‌الاسلام حسن روحانی در جمع نخبگان خراسان رضوی، این منطقه را مرکز اندیشمندان، فیلسوفان و فقها عنوان کرد و گفت: ‌مرحوم آخوند خراسانی آنچنان در فلسفه، کلام و اصول متبحر بوده است که حدود ۱۰۰ سال در حوزه‌های علمیه، کتاب اصلی علم اصول از آن این فقیه فیلسوف خراسان است.

رئیس جمهور ایجاد دولت الکترونیک را یکی از راه‌های مبارزه با فساد دانست و گفت: در هر زمینه‌ای از محیط زیست و سیاست داخلی تا سیاست خارجی و حقوق ملی باید علم حقوق و سیاست به کمک ما بیاید. شما باید کاری کنید که ما بتوانیم مشکلات

 
” در عصر حاضر ما راهی جز اقناع نداریم. ما نمی‌توانیم با زور همه چیز را به مردم بگوییم “
 

خود را حل و فصل کنیم بنابراین در این زمینه تنها ارائه مقاله کافی نیست.

وی افزود: باید برای مردم همه مسائل را شرح بدهیم. در عصر حاضر ما راهی جز اقناع نداریم. ما نمی‌توانیم با زور همه چیز را به مردم بگوییم. ما تنها دو چیز یاد گرفته‌ایم؛ دیوار و فیلتر. خب معلوم است وقتی شما فیلتر را می‌آورید آنها هم می‌روند فیلترشکن درست می‌کنند. اگر قرار بود این مسئله حل شود تا الان درست شده بود.

روحانی خطاب به نخبگان استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دولت دست نیاز به سوی شما دراز می‌کند. همان‌طور که در بحث بهداشت و درمان به پزشک و متخصص مراجعه می‌کنیم، در سایر مسائل فرهنگی و اقتصادی نیز باید به سراغ متخصص برویم. حال یک مریض با فیلتر، ون و دیوار درست نمی‌شود.

وی گفت: اگر سلامت راه علمی دارد، فرهنگ و اقتصاد و مبارزه با فساد نیز راه علمی خواهد داشت که باید به دنبال آن برویم.

پست های تصادفی

کلیک ویو QlikView چیست؟
کلیک ویو QlikView چیست؟
QlikView یکی از نرم افزارهای شرکت QlikTech می باشد (نرم افزارهای دیگری از این شرکت چون Expressor ...

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو