پنجمین نمایشگاه فناوری و نوآوری (INOTEX2016) آغاز به کار کرد

Images
Images
Images
Images

پنجمین نمایشگاه فناوری و نوآوری (INOTEX2016) آغاز به کار کرد

  • عمومی
  • 2,390 بازدید
 
رویدادهای بين‌المللى با گرايشات علمی/فناوري، همواره از ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای ایجاد ارتباط میان فناوران، صنعت‌گران، تجار و بازرگانان و همچنین محققین کشورهای مختلف برخورداراند. شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه‌‌ها، اطلاعات مختلفی را در زمینه‌‌‌های قیمت، آخرین استانداردها و دستاوردهای پژوهشی علمی و طرح‌های اقتصادی و تکنولوژیکی با یکدیگر تبادل می‌کنند. نمایشگاه اینوتکس از سال 1390 هرسال برگزار شده و حالا، شاهد برگزاری پنجمین دوره این رویداد فناورانه و نوآورانه در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران هستیم. اینوتکس 2016 از دوم خردادماه آغاز به کار کرده و تا پنجم خردادماه، پذیرای بازدیدکنند‌گان و دوست‌داران دستاوردهای جدید فناوری و نوآوری خواهد بود.

در اینوتکس 2016، علاوه بر شرکت‌های برتر ایرانی فعال در حوزه‌های مختلف فناوری و نوآوری، 90 شرکت و موسسه دانش بنیان داخلی و 83 شرکت و موسسه خارجی از چهارده کشور جهان حضور دارند و پاویون ملی کشورهای روسیه، یونان و بلاروس هم به شکل متمرکز برپا می‌باشد. همچنین دومین نشست بین‌المللی با موضوع "شبکه‌سازی نوآوری" نیز برنامه‌ریزی‌ شده تا در کنار متخصصان ایرانی، بیش از دوازده استاد و صاحب‌نظر خارجی در طی دو روز و در 10 پنل تخصصی، موضوعات مرتبط را به بحث‌و‌تبادل‌ نظر بگذارند. برگزاری چند نشست با حضور کارآفرینان و متخصصان ایرانی، کارگاه آموزشی بین‌المللی با مشارکت مرکز علوم‌و‌فناوری جنبش عدم تعهد (NAM)، چند نشست تخصصی در حوزه‌های مختلف فناوری با کشورهای مختلف و شش کارگاه آموزشی از برنامه‌های فناورانه Inotex 2016 است.

 

پنجمین نمایشگاه فناوری و نوآوری (اینوتکس) آغاز بکار کرد

 

همچنین در اینوتکس 2016، فناوری‌ها و دستاوردهای پیشرفته در حوزه‌های فناوری اطلاعات‌و‌ارتباطات، مواد، زیست فناوری، الکترونیک و ارتباطات، اتوماسیون تغییرات صنعتی و پزشکی، اپتیک، هوا فضا، انرژی‌های نو و تجدید پذیر، نفت و گاز و پتروشیمی، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، مکانیک و مکاترونیک، فناوری پزشکی و مهندسی پزشکی، سیستم‌های هوشمند، جو زمین، صنایع و تاسیسات زیربنایی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
دوره پنجم اینوتکس 2016 به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و توسط پارک فناوری پردیس معاونت علمی از دوم تا پنجم خردادماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

 

پست های تصادفی

Ajax
Ajax
واژه Ajax با تلفظ <ايجكس> يا <ايژاكس> سرنام عبارت Asynchronous JavaScript and XML و ب...

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو