دست‌ بند Gear Fit2 سامسونگ وارد بازارهای جهانی شد

Images
Images
Images
Images

دست‌ بند Gear Fit2 سامسونگ وارد بازارهای جهانی شد

  • عمومی
  • 2,105 بازدید

از ویژگی‌های جذابی همچون صفحه نمایش ۱٫۵ اینچی خمیده برخوردار بوده و دارای چی پی اس، شمارشگر قدم، سنسور نمایشگر ضربان قلب و چندین قابلیت جذاب سلامتی دیگر است.
Gear Fit2 یکی از تازه‌ترین گجت‌های پوشیدنی کمپانی سامسونگ است که در ارتباط با بهبود زندگی و سلامت جسم طراحی شده است. دستبند گیر فیت ۲ سامسونگ در حال حاضر با هدست بی‌سیم گیر آیکون ایکس (Gear icon X) در بازارهای جهانی عرضه شده است و روز گذشته قیمت‌گذاری آن نیز انجام شده است.
هرچند که پیش فروش این محصول از مدت‌ها قبل در کشور‌های مختلفی نظیر ایالات متحده انجام شده است که دارای قیمتی حدود ۱۸۰ دلار بوده است. بنابراین کاربران آمریکایی که این محصول را خریداری کرده‌اند، سامسونگ ارسال این محصولات را از روز گذشته برای این خریداران ارسال کرده است تا آن‌ها طی ۱ الی ۲ روز محصول خود را دریافت کنند. این در حالی است که قیمت گیر فیت ۲ در بازار کشورهای اروپایی بالاتر است. این بازارها به جهت مالیات‌های سنگینی که از سوی اتحادیه اروپا بر روی آن‌ها اعمال شده است، با قیمتی حدود ۲۲۳ دلار میزبان گیر فیت ۲ خواهند بود. در حال حاضر این دست‌بند در کشورهای ایالات متحده، آلمان، کانادا، فرانسه، اسپانیا و استریالیا به فروش می‌رسند. هرچند که سامسونگ خبر داده است به زودی بازارهای بزرگ جهانی در آمریکای جنوبی و آسیا نیز اواسط تابستان میزبان این دست‌بند خواهند بود.

این محصول نسبت به نسل گذشته خودش دچار تغییرات و بهبودهای بسیار زیادی شده است تا همواره یکی از بهترین‌ها در بازار باشد. طراحی مدرن این محصول همراه با صفحه نمایش، جی پی اس و همچنین پخش موزیک به سرعت توانست نزد مصرف کنندگان به محبوبیت برسد. این محصول از یک صفحه نمایش ۱٫۵ اینچی خمیده Super AMOLED ، تراشه اگزینوس ۳۲۵۰ با پردازنده‌ی دو هسته‌ای ۱ گیگاهرتزی، ۵۱۲ مگابایت رم، ۴ گیگابایت ظرفیت داخلی، باتری ۲۰۰ میلی‌آمپری، اتصال وای-فای، بلوتوث، سنسور شتاب سنج، شمارنده قدم، ژیروسکوپ و همچنین سنسور نمایشگر ضربان قلب برخوردار است تا کسانی که برای سلامتی خود ارزش قائل هستند، این محصول یکی از بهترین انتخاب‌ها برایشان باشد.

 

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو