دو گوشی اندرویدی ساخت شرکت نوکیا به زودی رونمایی خواهد شد!

Images
Images
Images
Images

دو گوشی اندرویدی ساخت شرکت نوکیا به زودی رونمایی خواهد شد!

  • عمومی
  • 2,643 بازدید

با اینکه شرکت نوکیا چند سالی است که گوشی تولید و روانه بازار نکرده است، اما باز هم یاد این شرکت در قلب و ذهن بسیاری از طرفداران خود باقی مانده است. بعد از اینکه بخش موبایل نوکیا توسط شرکت مایکروسافت خریداری شد، کمپانی نوکیا دست به ریسک بزرگی بر روی ویندوزفون کرد که در نهایت ثابت شد یک اشتباه محض بوده است.

به دلیل اینکه شرکت نوکیا در گذشته حکمران بازار تلفن های همراه بوده است، اکنون از این شرکت انتظار می رود که با قدرت به صنعت گوشی های هوشمند وارد شود. اخیرا شرکت نوکیا یک تبلت اندرویدی به نام N1 تولید کرده و حالا تصمیم دارد تا مانند یک تولید کننده ی استاندارد گوشی هایی با سیستم عامل اندروید تولید کند.

این شرکت فنلاندی حق تجاری برند نوکیا برای ساخت گوشی های هوشمند را به شرکت HMD Global واگذار کرده است که انتظار می رود تعدادی گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۶ معرفی کند.

مدیرعامل بخش موبایل شرکت مایکروسافت در آسیا، James Rutherfoord اخیرا اعلام کرده است که شرکت HMD Global که مسئول ساخت گوشی های شرکت نوکیا است برنامه دارد تا دو گوشی هوشمند جدید در فصل آخر سال ۲۰۱۶ و دو گوشی هوشمند در فصل دوم سال ۲۰۱۷ میلادی عرضه کند.

به تازگی شرکت نوکیا حضور خود را در کنگره ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ تایید کرده است، اما بعید به نظر می رسد که بتواند در این کنگره گوشی هوشمندی معرفی کند.

تقریبا چیزی که تاکنون قطعی به نظر می رسد این است که برند نوکیا تا ماه های  آینده گوشی های هوشمندی معرفی می کند، اما تنها نکته ای که هنوز روشن نیست، تاریخ دقیق معرفی و عرضه ی این گوشی های است.

گزارش های قبلی برخی از مشخصات گوشی هایی که نوکیا قصد دارد رونمایی کند را منشر کرده بودند، اما این گزارشات تا معرفی رسمی این گوشی ها به صورت شایعه باقی خواهند ماند.

 

منبع: it-news

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو