اتحادیه غول‌ها

Images
Images
Images
Images

اتحادیه غول‌ها

  • مقالات
  • 2,129 بازدید

10 تلفن همراه هوشمندی که می‌توانند ذهن هر خریداری را از سری آی‌فون دور نمایند.با عرض اندام کمپانی‌های تلفن همراه و ابداعاتشان، اپل یکه‌تازی خود را در این زمینه واگذار کرده است.

در بازار امروز موبایل، اپل دیگر آن شرکت نوآوری که چند سال پیش بود به حساب نمی‌آید و محصولات زیادی در سطح بسیار بالا ساخته می‌شوند که توانایی جایگزینی محصولات این شرکت را دارند. هر چند که بسیاری از خریداران محصولات اپل در ایران بدون اینکه از نحوه کار آن آگاهی کامل داشته باشند تنها به خاطر نام اپل برای خریدن iPhone اقدام می‌نمایند. 

در این مقاله قصد داریم تا چهار تلفن همراه نیرومند را به شما معرفی کنیم که به خوبی می‌توانند جایگزین گوشی‌های iPhone باشند. متذکر می‌شوم که شماره‌ها نشان دهنده رتبه بندی نیستند.

۱- Samsung Galaxy S III :این تلفن همراه هوشمند با صفحه نمایش ۴.۸ اینچی و پردازنده دوهسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی خود به خوبی می‌تواند از پس هرگونه فعالیت و پردازشی در سطح یک هوشمند برآید. سیستم عامل اندروید در نسخه چهارم خود با تمام قوا Samsung Galaxy S III را به یک دستگاه همه کاره تبدیل کرده است و دوربین ۸ مگاپیکسلی آن به معنای واقعی کلمه تصاویری با کیفیت را برای کاربر آن به ارمغان خواهد آورد. همچنین با توجه به وجود تمامی امکانات موجود نسل حاضر شبکه روی این تلفن همراه، هیچ نگرانی خاصی بابت این موضوع برای کاربر وجود نخواهد داشت.

۲- Motorola Droid RAZR M :موتورولا به عنوان یک شرکت پیشگام تجربه بسیار بالایی در راستای ساخت موبایل‌های نیرومند دارد. نمادی از این موضوع مدل Droid RAZR M می‌باشد. این تلفن همراه با دارا بودن یک پردازنده ۱.۵ گیگاهرتزی دو هسته‌ای و صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت خود به خوبی می‌تواند از نظر ظاهری و همچنین کارایی بسیاری از مخاطبان بازار موبایل را به خود جلب نماید. دوربین ۸ مگا پیکسلی Droid RAZR M در نوع خود عالی است. جالب اینجاست که توان پردازنده این مدل تا حد قابل توجهی از Samsung Galaxy S III بالاتر است.

۳- HTC One X :با ورود اچ تی سی به بازار همراه‌های هوشمند، این رده از ابزارهای دیجیتال دچار تحولی شگرف شد. به خصوص در ایران مخاطبین فراوانی جذب محصولات این شرکت شدند. مدل HTC One X به معنای واقعی کلمه یک دستگاه بسیار نیرومند برای جایگزینی iPhone به حساب می‌آید. پردازنده دو هسته‌ای این دستکاه با کلاک ۱.۵ گیگاهرتز به خوبی در آزمایش‌های انجام شده خود را به اثبات رسانده و در سطح بالاترین توان‌های پردازشی ممکن درسطح بازار موبایل جای گرفته است.در کنار این توان پردازشی بهره گیری از سیستم عامل اندروید، حافظه ۱۶ گیگابایتی و دوربین ۸ مگا پیکسلی نیز استفاده از این موبایل را برای کارکرد چند رسانه‌ای آسان خواهد ساخت. علاوه بر این موضوع کافیست تا دقت داشته باشید که شبکه‌های HSPA/HSPA+: ۸۵۰/۱۹۰/۲۱۰۰ MHz; GSM/GPRS/EDGE: ۸۵۰/۹۰۰/۱۸۰۰/۱۹۰۰ MHz; LTE: ۷۰۰ MHz به راحتی توسط HTC One X پشتیبانی می‌گردند تا تمامی نیازهای شبکه نیز برای شما رفع گردد.

۴- Nokia Lumia ۹۲۰  :شاید افرادی باشند که چندان رغبتی به داشتن یک تلفن اندرویدی نداشته باشند. برای این دوستان گزینه بسیار ایده‌الی به نام Nokia Lumia ۹۲۰ وجود دارد که در نوع خود یک همراه هوشمند بسیار عالی خواهد بود. این دستگاه با برخورداری از یک صفحه نمایش بسیار شفاف و یک دوربین ۸.۷ مگا پیکسلی در مقایسه‌های انجام شده توانست به خوبی بر آی‌فون غلبه نماید. برای مثال تصاویری که از یک شیء در یک مکان و به صورت همزمان در دو گوشی گرفته شد نشان از توان بالای این مدل داشت. در شرایطی که تصویر برداشت شده توسط آیفون تقریبا سیاه رنگ بود Nokia Lumia ۹۲۰ به خوبی یک تصویر شفاف تماما رنگی را ثبت نموده بود. همچنین توان پردازشی این مدل نیز بسیار بالا است و در پیش نمایش‌های آن انتظارات بسیار بالایی در این بخش به وجود آمده است. 

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو