نرم‌افزارهایی که با TaskManager هم بسته نمی‌شوند

Images
Images
Images
Images

نرم‌افزارهایی که با TaskManager هم بسته نمی‌شوند

  • مقالات
  • 2,152 بازدید

بسیاری از کاربران ویندوز، در اجرای برخی از نرم‌افزار‌های خود با مشکلات زیادی رو‌برو می‌شوند. مشکلاتی که اغلب که با ارور‌هایی همچون Not Responding و هنگ کردن سیستم عامل همراه است و برای رفع آن نمی‌توان از روش‌های رایج همچون تسک منیجر ویندوز استفاده کرد. ما برای برطرف کردن این مشکل راه حلی برای شما سراغ داریم، پس با ما همراه باشید.

« در محل کار باید از اپلیکیشنی استفاده کنیم که به شدت بی‌ثبات است. نمی‌توانم آن‌را به نسخه جدیدی بروز کنم زیرا کمپانی مصر به استفاده از همان نسخه بخصوص است. به این ترتیب من از نسخه‌ای که به سختی در ویندوز 7 اجرا می‌شود استفاده می‌کنم. خسته‌کننده‌ترین موضوع و دلیل اصلی پیغام من، این است که زمانی که این نرم‌افزار به خوبی اجرا نمی‌شود یا اجرای آن با مشکل همراه می‌شود، از راه‌های طبیعی نمی‌توان مشکل را حل کرد. اگر گزینه Close the program را انتخاب کنید، در صفحه نمایش، پیغام Not responding ظاهر می‌شود. اگر سعی بر حل مشکل از طریق Task Manager در قسمت process نیز را داشته باشید، نتیجه‌ای بهتر از قبل نصیبتان نمی‌شود و تنها راه بستن نرم‌افزار، راه‌اندازی مجدد کامپیوتر است که این هم راه حل مناسبی نمی‌باشد! کمکم کنید.»

آیا شما هم به استفاده از نرم‌افزاری که گاهی به درستی کار نمی‌کند و حتی نمی‌توان از آن خارج شد، ناچار هستید؟ واقعا این موضوع فراتر از حوصله آدم است. ولی اکنون ما به شما برای حل این مشکل کمک خواهیم کرد. زمانی که بستن یک اپلیکیشن از روش‌های معمول از جمله روش‌هایی که ذکر کردیم به مشکل برمی‌خورد، سعی کنید آنرا از طریق همان پنجره ارور و اگر امکان پذیر نبود از طریق Task manager ببندید.

اما اگر این دو راه مقدماتی پاسخ گو نبود، شما نیاز به اسلحه‌ای بزرگ برای کشتن پردازش این برنامه‌ها دارید. اما اسلحه بزرگ شما چه چیزی می‌تواند باشد؟ اسلحه بزرگ‌ها به اپلیکیشن‌هایی گفته می‌شود که می‌تواند به فرایند ID level برود و بی‌رحمانه به این روند خاتمه دهد. نرم‌افزار رایگان Process Explorer آن‌ اسلحه‌ای است که برای کشتن پردازش‌ها بدنبال آن هستیم. همچنین این برنامه جایگزینی بسیار خوب برای Task Manager به منظور راه اندازی امورسیستم است. شما می‌توانید نسخه رایگان آنرا از سایت Technet Microsoft دریافت کنید.

بعد از دانلود، فایل زیپ را باز کنید. آنرا در کاربر ادمین کامپیوتر خود اجرا کنید و به Process list نگاه کنید تا نرم‌افزاری که مشکل‌زا است را پیدا کند. روی اپلیکیشن مورد نظر کلیک راست کنید و گزینه Kill process Tree را انتخاب کنید. اگر همچین گزینه‌ای پیدا نکردید و یا غیرفعال شده بود، بجای آن kill process را انتخاب کنید. پنجره‌ای که با پیام " آیا مطمئن به بستن فرایند نرم‌افزار هستید؟" ظاهر می‌شود را تایید کنید. بعد از تایید آن، پروسه طولانی شما به اتمام رسیده است. حالا می‌توانید از استفاده دوباره از سیستمتان لذت ببرید.

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو