پنج دلیل اهمیت نسخه موبایل سایت

Images
Images
Images
Images

پنج دلیل اهمیت نسخه موبایل سایت

  • مقالات
  • 2,007 بازدید

  باتوجه نتایج دست آمده از متوسط مخاطبین عصر حاضر،موبایل یعنی همه چیز.

بالاخره ۶۴% از آمریکایی های بالغ صاحب گوشیهای هوشمند هستند. ماه پیش الگوریتم موتور جست و جو گر گوگل به روز شد تا وبسایتهای سازگار با موبایل در رده ی بالاتری نسبت به آنهایی قرار گیرند که در عصر حجر گیرافتاده اند. مخاطبین باوردارند که وبسایت ناسازگار با موبایل به معنای برندی است که به آنها اهمیت نمیدهد. سازگارکردن سایت خود با موبایل می تواند تفاوتی باشد میان مکانی برای جذب مخاطب و سرمایه با مکانی بلا استفاده و برای فروش.

هنوز باور نکردید؟ این دلایل را برای سازگار کردن تجارت خود با موبایل درنظر بگیرید:

 ۱- امروزه همه از گوشیهای هوشمند برای خریداستفاده می کنند اگر فکر می کنید که مشتریهای شما برای خرید با موبایل بیش از حد پیر یا جوان هستند، تجدید نظر کنید. ما بزرگترین خریداران اینترنتی هستیم که سالانه به طور متوسط دوهزار دلار به صورت آنلاین می پردازیم، با وجود اینکه هزینه ها را در مقایسه با روش قبلی و خرید حضوری کاهش پیدا می کند.

 ۲۵% از کودکان و بزرگترها نیز از طریق موبایل خرید می کنند.

حتی آقایان اغلب بیش از خانم ها با استفاده ازگوشی های هوشمند خرید مکنند. موبایل روی همه ی جوامع تاثیر می گذارد.

 ۲- روند رشد استفاده از موبایل انفجاریست!

در سال ۲۰۱۴ سرعت شبکه های اتصال موبایل ۲۰% افزایش داشت، وتعداد کسانی که از گوشیهای هوشمند استفاده میکنند ۱۰% افزایش پیدا کرد.

 کارشناسان پیش بینی می کنند تا سال ۲۰۱۸، ۲۲۰ میلیون نفر گوشیهای هوشمند خواهند داشت و بیشترین این رشد بیشترین در خاورماینه و آفریقا مشاهده خواهد شد.

اگر خیلی برای سازگار کردن تجارت خود باموبایل منتظر بمانید فرصت را از دست خواهید داد.

 ۳- (تقریبا) هیچ تجارتی انقدر کوچک نیست

مردم همیشه از من می پرسند که آیا موبایل برای تجارت آنها حیاتی است؟ در پاسخ باید گفت بله، در بیشتر مواقع حیاتی است. شاید دکه ی کنار جاده ی شما برای فروش نوشیدنی نیازی به وبسایت سازگار با موبایل نداشته باشد اما اگر یک تجارت و کسب و کار رسمی و قانونی با چند کارمند دارید این یک امر حیاتی است. مردم همیشه در رفت و آمد هستند چه با عجله برای رسیدن به پروازشان چه برای قرارهای کاری با همکار خود. باقی مخاطبین ممکن است درحالی نیاز به جست و جو برای رفع نیاز خود پیدا کنند که جلوی تلویزیون مشغول خوردن میان وعده شان باشند و برای بیشتر آمریکایی ها گوشی هوشمند همیشه در دسترس است.

 ۴- یک وبسایت که با موبایل سازگاری چندانی ندارد باعث از دست رفتن مشتری می شود شما نمی توانید با غفلت از کاربران موبایل کنار بیایید تا روی راه های ارتباطی دیگر تمرکز کنید.

 اگر وبسایت شما با موبایل سازگاری نداشته باشد ،۵۷% از مردم کسب و کار شما را توصیه نمی کنند و ۴۰% از مردم رقبای شما را ترجیح خواهند داد.

حرف ها به سرعت منتشر می شوند و یک ارتباط چند پاره،نامنظم،ضعیف و ناموثریا ورود کند و زمان بر به داخل وبسایت می تواند موفقیت یا شکست یک فروش را در لحضه ای که شخصی قصد سر زدن به وبسایت شمارا دارد رقم بزند.

 ۵- مشتریها و کارمندان به موبایل وابسته اند برای راه اندازی بهترین وبسایت سازگار با موبایل باید دو عامل را در نظر بگیرید:کارمندان و مشتری ها. برای مثال، هنگامی که تیم فروش شما یک مشتری احتمالی را جذب می کنند از وبسایت به عنوان منبع نام می برند. اگر وبسایت بالا نیاید یا نامناسب به نظر برسد. این برند شماست که ضعیف به نظر خواهد آمد. علاوه بر این شما می خواهید که مشتریهایتان به آسانی راه های ارتباطی با شرکتتان را پیدا کنند زیرا خدمات یک عامل مهم برای جذب مشتری به حساب می اید.

با این که ‘موبایلیگدون’ کسب و کار شما را از بین نبرد دلیل نمی شود که با موبایل سازگار نشوید. هرچه بیشتر می گذرد مردم بیشتری گوشی های هوشمند خریداری می کنند. پس اگر برندتان در عرصه ی موبایل به روز نشود کمتر و کمتر دیده خواهید شد و فروش کاهش پیدا می کند. نپرسید که آیا باید با موبایل سازگار شوید؛بلکه به این فکر باشید که چقدر سریع تر می توانید این سازگاری را بوجود آورید.

 

 

پست های تصادفی

لایک فیس‌بوک عوض شد
لایک فیس‌بوک عوض شد
در لایک جدید، قسمت بالایی انگشت شست حذف شده و به جای آن حرف F قرار گرفته است.سیاری از کاربران این...

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو