نکات مهم در شروع یک تجارت برای خانمها

Images
Images
Images
Images

نکات مهم در شروع یک تجارت برای خانمها

  • مقالات
  • 2,250 بازدید

موفقیت را برای خود تعریف کنید:

مقایسه کردن باعث می شود وسوسه شدیدی در کارو کسب ایجاد گردد. با رسانه های اجتماعی، مطبوعاتی و رویدادها ، شما ممکن است نسبت به موفقیتهایی که دیگران در زمینه کار بدست می آورند ، دچار حسادت شوید . شما باید موفقیت را از منظر خود تعریف کنید. شاید شما بخواهید که هر روز کودکانتان را از مدرسه به منزل برسانید یا ممکن است ایده شغلی عظیمی داشته باشد و سالهای زیادی را برای رسیدن به آن صرف کنید. توجه کنید که کار شما باید متناسب با سبک زندگی خودتان باشد ، نه دیگران. قبل از شروع یا تاسیس شرکت خود به این فکر کنید که آیا واقعا دوست دارید کارآفرینی کنید و چه چیزی برای رسیدن به موفقیت می خواهید.

بچه ها و خانواده خود را در نظر بگیرید:

 زنان خانه معمولا اولین مراقبین کودکان و اعضای خانواده در زمان بیماریها محسوب می شوند. اگر یک کسب و کار راه اندازی کنید، به این فکر کنید که تعهدات زمانی و عدم اطمینان از مسائل اطراف ، شما را احاطه می کند. شما ممکن است برای داشتن فرزندی دیگر زمان را به تاخیر اندازید یا ممکن است تصمیم بگیرید که برای حمایت بیشتر از بنیاد خانوادگی خود به شهر دیگری نقل مکان نمایید . بعضی از این تنشهای ناشی از زن یا مادر شاغل بودن می تواند با برنامه ریزی های دقیق و کمی آینده نگری کاسته شود.

ذهن خود را برای مشغله های فکری جدید آماده کنید:

شروع یک کسب و کار همراه با مشغله های جدیدی همراه است. شما به روشهای مختلفی به آزمایش ، فشار و چالش کشیده می شوید اما نتیجه کار بسیار ارزشمند است. مراقبت از ذهن ، بدن و روحیه بطور فزاینده ای در زمانی که مسئولیت هدایت یک شرکت را بر عهده می گیرید بسیار اهمیت دارد.

تیم کاری خود را با دقت انتخاب کنید:

زمانی که من آخرین سرمایه گذاری خود را انجام دادم ، لیستی از خصوصیاتی که در یک همکار و شریک مد نظر داشتم را تهیه نمودم. در ضمن کار با شخصیتهای متعددی روبرو بودم و این مساله را فهمیدم که اعضای گروه از نظر کاربردی باید مکمل هم باشند. بعنوان یک زن ، نمی خواهم که کار را سخت کنم اما بعضی وقتها راهی نیست جز اینکه بدون ناراحت کردن دیگران محدوده ای ترسیم کنید . خود را آماده تصمیم گیری هایی نمایید که ممکن است دیگران دوست نداشته باشند.مهمتر از همه ، شما به شریکی نیاز دارید که نگرشی بزرگ داشته باشد ، اخلاق کاری قوی داشته باشد و برای حل مسائل رویکردی انعطاف پذیر داشته باشد. اینها صفاتی هستند که برای من اهمیت دارند و ویژگی هایی هستند که برای موسسین قدرتمند لازم است. هرچقدر بیشتر درباره چیزهایی که برای شما از نظر فردی یا حرفه ای اهمیت دارد بدانید ، راحت تر می توانید کار را شروع و یک شرکت موفق اداره نمایید. تصمیمات سخت را باید امروز بگیرید تا فردا آرامش ذهنی داشته باشید.

پست های تصادفی

انواع طراحی وب سایت
انواع طراحی وب سایت
طراحی سایت شامل استفاده از زبان های برنامه نویسی تحت وب وبه کارگیری اصول گرافیک است. همانطور که در م...

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو