شروع راه اندازی فروشگاه اینترنتی و انتخاب محصول

Images
Images
Images
Images

شروع راه اندازی فروشگاه اینترنتی و انتخاب محصول

  • مقالات
  • 1,763 بازدید

قصد راه اندازی یک تجارت جدید را دارید ! این شغل آنقدر جذاب بوده که شما را درگیر کرده است .

می خواهیم با یکدیگر استارت کار را بزنیم . خوب من الان در پشت یک کامپیوتر نشسته ام و تصمیم  راه اندازی فروشگاه را دارم ! چکار باید بکنم ؟

ساده است ، ساده تر از آنچه که تصور می کنید. فقط کافی است شما هم مثل من دکمه راه اندازی را فشار دهید .

 

 

شاید تصور کنید که در اولین مرحله  می خواهید یک وب سایت راه اندازی کنید ! ولی این چنین نیست شما در مرحله اول باید کسب و کار خود را انتخاب کنید ...

امروزه وسعت مشاغل اینترنتی بسیار زیاد شده است و هیچ مرز و محدوده ای ندارد ، حتی بسیاری با این ایده وارد می شوند که شغل جدید یا خدمات جدیدی که تا کنون در اینترنت وجود نداشته است را به همگان معرفی کنند اما من تلاش می کنم تا با دسته بندی راه های پیش روی شما ، آنها را برای شما ساده تر کنم.

 

1.فروش محصول یا خدماتی که شخص خودش در زمینه غیر مجازی در آن فعال است .

به عنوان مثال شما شخصی هستید که در زمینه فروش تورهای خارجی فعالیت داشته اید اما اکنون تصمیم به فروش این تورها در محیط مجازی اینترنت گرفته است ...

2. فروش به صورت همکاری

فرض کنید شما با شرکتی یا شخصی قرار داد می بندید که محصولات یا خدمات او را به فروش برسانید و به ازای هر فروش مبلغی را به عنوان پور سانت دریافت کنید .

به عنوان مثال تصورکنید شما با یک شرکت طراحی دستگاه های ورزشی قرار داد می بندید و از فروش هر دستگاه ورزشی 20 درصد پورسانت دریافت می کنید .

امروزه در اینترنت سیستم هایی با نام " همکاری در فروش " راه اندازی شده است که این امکان را به شما میدهند که به صورت مدیریت شده به فروش محصولات دیگران بپردازید این سیستم ها به صورت اتوماتیک برای شما یک حساب کاربری ایجاد می کنند و فروشی که در سایت خود داشته اید و جمع پورسانت هایی که تا اکنون به آن دست یافته اید را به شما نمایش میدهند .

مزایای سیستم همکاری در فروش

1- عدم وجود مشکلاتی نظیر : ارسال کالا ، درگیری با اداره پست ،در گیر شدن با مشتری برای مشکلاتی نظیر گارانتی و .....

معایب سیستم همکاری در فروش

1- وابسته بودن به شرکتی که محصولات او را می فروشید. اگر شرکت ، تولید آن محصول را رها کند دست شما خالی خواهد ماند.

2- همیشه پورسانت شما در دست آن شرکت است و شما سود خود را مستقیم دریافت نخواهید کرد. معمولا دریافت پورسانت فروش محصول یا خدمات به صورت ماهیانه یا هفتگی به شما داده می شود . در بسیاری از موارد ممکن است بر سر سود بین فروشنده و سیستم همکاری در فروش اختلاف به وجود آید ، اما وجود ویژگی های جذابی مثل در گیر نبودن با خرید و گارانتی و مشتری این ویژگی بد را پوشش می دهد ، اما برای حل این مشکل فقط با شرکت ها و یا افرادی که به آنها اعتماد دارید همکاری کنید .

3- فروش محصول یا خدماتی که تخصصی در آن ندارید اما قصد ورود به تجارت آنلاین این محصولات را دارید

به عوان مثال شما قصد فروش نوع جدیدی از وسایل منزل که بسیار جذاب است را دارید و می خواهید این محصول را به صورت عمده بخرید و به صورت تک فروشی به مشتری بدهید .

 

به هرحال قصد فروش هر نوع محصول یا خدماتی را که دارید نکات طلایی زیر را فراموش نکنید :

 

ایده فروش محصول

 

  • محصول شما باید محصول خاصی باشد تا بتوانید در اینترنت به فروش برسد ، محصولی جذاب و دوست داشتنی که مشتری شما ذوق داشتن آن محصول را داشته باشد .

برای اینکه این مطلب برای شما روشن شود چند محصول قدیمی بسیار جذاب را برای شما مثال خواهم زد - گیاه ونوس حشره خوار - بالن ماهی پرنده - لیزر نجومی  و....

  • محصول شما باید داری قیمت خاصی باشد. محصولی که مشتری می تواند در راه منزل خرید کند شما با یک تخفیف بسیار خاص به او ارائه دهید تا دلیلی برای خرید از شما پیدا کند .
  • یک یا چند محصول یا خدمات  موجود در بازار را انتخاب کنید و آن را به امیال مشتریان به روز رسانی و تغییر دهید تا مشتریان با هیجان از شما خرید انجام دهند.
  • برای محصول خود ویژگی منحصر به فرد مانند ( گارانتی ، برگشت هزینه و ...) ذکر کنید و به آن متعهد باشید.
  • محصول شما باید آنقدر جذاب باشد که مشتری شما اطرافیان خود را به خرید مجدد این محصول از شما ترقیب کند.

پست های تصادفی

کسب و کار شرقی
کسب و کار شرقی
چين اين روزها بر صحنه‌ فناوری نقش‌آفرينی می‌کند. نقشی که شرکت‌های امريکایی با...

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو