معرفی شش برنامه مدیریت دانلود عالی + لینک دانلود

Images
Images
Images
Images

معرفی شش برنامه مدیریت دانلود عالی + لینک دانلود

  • مقالات
  • 2,276 بازدید

در شرایط عادی مرورگرهای اینترنتی این توانایی را دارند تا فایل‌های مورد نیاز کاربران را دانلود کنند. اما بدون شک در این زمینه حرفه‌ای نیستند. این ویژگی به عنوان بخشی از قابلیت‌های استاندارد مرورگرها توسط تولیدکنندگان در آن‌ها قرار گرفته است. اما دلایل بسیار زیادی وجود دارد که به شما اعلام داریم، یک نرم‌افزار مدیریت‌کننده دانلودها در بسیاری از موارد راه‌گشای شما خواهند بود. بر همین اساس، در این مقاله بر آن شدیم تا شش مورد از بهترین نرم‌افزارهایی که در زمینه مدیریت دانلود‌ها حرفه‌ای عمل می‌کنند را به شما معرفی کنیم. نرم‌افزارهایی که اجازه دانلود فایل‌ها به روشی ساخت یافته و مدیریت شده را ارائه می‌کنند این توانایی را دارند تا در زمان قطع ارتباط اینترنتی به یاری کاربر آمده و به او اجازه دهند ادامه دانلود را از سر بگیرد. البته به شرطی که سرور این قابلیت را در اختیار کاربر قرار دهد.

 

Download Accelerator Plus

 

 

بدون شک نرم‌افزار مدیریت کننده دانلودها DAP، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در این حوزه به شمار می‌رود، به‌ طوری‌که سایت CNet اعلام کرده است این نرم‌افزار میلیون‌ها بار توسط کاربران دانلود شده است. این نرم‌افزار به کاربران این توانایی را می‌دهد تا به ساده‌ترین شکل ممکن فایل‌های خود را از اینترنت دریافت کنند. پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های مختلف مایکروسافت، یکپارچگی کامل با مرورگرها از جمله ویژگی‌های شاخص این نرم‌افزار به شمار می‌روند. هر زمان روی لینک دانلودی در مرورگر خود کلیک کنید، پنجره مدیریت دانلود این برنامه ظاهر شده، توضیحی در مورد فایلی که دریافت خواهد شد را به همراه اندازه فایل به کاربر ارائه می‌کند. پشتیبانی از دانلود گروهی فایل‌ها، بررسی فایل‌ها به لحاظ آلوده بودن به بدافزارها، افزایش سرعت دانلود فایل‌ها، جستجوی خودکار سایت‌های قرینه، نوار ابزار کارآمد، شتاب‌دهی به فرآیند دانلود با قابلیت Acceleration On/DAP Extreme، رابط کاربری ساده و به دور از پیچیدگی‌های خاص، قابلیت ارائه پیش‌نمایش از فایل‌های صوتی/تصویری، قابلیت تنظیم زمان‌بندی شروع و قطع فایل‌ها با تنظیم جزییات، وجود یک زبانه اختصاصی ویژه پروتکل ftp، پشتیبانی از زبان‌های مختلف منجمله فارسی، قابلیت تنظیم پروکسی سرور ویژه پروتکل های HTTP و FTP از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار به شمار می‌رود.

لینک دسترسی بهDownload Accelerator Plus

 

OrBit Downloader

 

 

در میان نرم‌افزارهایی که برای دانلود فایل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، ObrBit متعلق به شرکت OrbitDownloader گزینه رایگانی در این زمینه به شمار می‌رود. ساده بودن رابط کاربری رمز موفقیت این نرم‌افزار بوده است. به‌طوری که هیچ‌گونه پیچیدگی خاصی در زمان کار با این نرم‌افزار را مشاهده نخواهید کرد. پشتیبانی از زبان فارسی، ارائه یک نمای گرافیکی برای نمایش فرآیند دانلود، توانایی دانلود همزمان چند فایل، هماهنگ بودن با مرورگرها رایج، تنظیم تعداد اتصالات مورد استفاده در زمان دانلود، قابلیت تنظیم سایت مکمل (Mirror)، ادامه از سرگیری فرآیند دانلود( در صورت پشتیبانی کردن سایت مبدا)، تنظیم فرمت‌های فایلی، فعال‌سازی قابلیت ارائه پیش‌نمایش ویژه فایل‌های Zip، قابلیت زمان‌بندی، پشتیبانی از پروتکل‌های مختلف همچون ftp، عملکردی بر مبنای متدولوژی نظیر به نظیر P2P، پشتیبانی از آدرس‌های قرار گرفته در کلیپ‌برد، حجم کم در مقایسه با نمونه‌های مشابه، به‌کارگیری حداقلی منابع، عدم نمایش تبلیغات و پشتیبانی از پروتکل Https از دیگر ویژگی‌های این نر‌م‌افزار به شمار می‌روند.

در میان طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها که توسط این نرم‌افزار ارائه می‌شود، ویژگی Grab در نوع خود جالب توجه به شمار می‌‌رود. این قابلیت به کاربران این توانایی را می‌دهد تا در زمان برخورد با فایل‌های صوتی و تصویری که به صورت آنلاین گزینه‌ای برای دانلود آن‌ها وجود ندارد از آن استفاده کنند. فایل‌هایی که در شبکه‌های به اشتراک‌گذار ویدیو قرار دارند، با استفاده از Grab شناسایی شده و قابلیت دریافت خواهند بود.

لینک دانلود OrBit Downloader

 

VSO Downloader Ultimate

 

 

نرم‌افزار VSO متعلق به شرکت VSO-Software یکی دیگر از برنامه‌های مدیریت دانلود بوده که قابلیت نصب روی پلتفرم‌های مختلف را دارد. این برنامه توانایی شناسایی کلیپ‌های ویدیویی که درون مرورگر وب اجرا می‌شوند را داشته و توانایی دانلود آن‌ها را دارد. در این حالت به جای آن‌که کاربر نیازی به کپی کردن آدرس URL داشته باشد، این فرآیند به‌طور خودکار انجام می‌شود. نمایش میزان پیشرفت دانلود، عدم نمایش تبلیغات، تشخیص خودکار آدرس‌های URL، پشتیبانی از مرورگرهای مختلف، پشتیبانی از پروتکل‌های ارتباطی سازگار با SOCKS5، پشتیبانی از فرمت‌های متنوع همچون Mp4,MP4,WMV,FLV ، بهره‌مندی از ابزار تبدیل کننده فایل‌ها از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار به شمار می‌رود.

 

لینک دانلود VSO Downloader Ultimate

 

TubeDigger

 

 

نرم‌افزار TubeDigger متعلق به شرکت Xeebosoft Ltd یکی دیگر از گزینه‌هایی است که در زمینه مدیریت دانلودها می‌توان از آن استفاده کرد. این نرم‌افزار به شما این توانایی را می‌دهد تا ویدیوها و فایل‌های صوتی آنلاین که در مرورگر پخش می‌شوند را دانلود کنید. پشتیبانی از فرمت‌های متنوع نظیر RTMP,Flv,Mp4، استریم‌های آنلاین، دانلود فایل‌های صوتی، پشتیبانی از تکنیک کشیدن لینک‌های ویدویی از درون صفحات وب به داخل برنامه از قابلیت‌های این نرم‌افزار به شمار می‌رود. اما توانایی‌های این نرم‌افزار محدود به دانلود فایل‌ها نبوده و با استفاده از تبدیل کننده خود به کاربر این توانایی را می‌دهد تا فرمت‌های ویدیویی را به یکدیگر تبدیل کند.

لینک دانلودTubeDigger

 

Internet Download Manager

 

 

Internet DownloadManagerیکی دیگر از نرم‌افزارهای شناخته شده در این حوزه به شمار می‌رود. این نرم‌افزار تاکنون بیش از 47 میلیون بار از سایت سی‌نت دانلود شده است. سازمان‌دهی فایل‌ها برای دانلود، زمان‌بندی دانلودها، رابط کاربری ساده و قدرتمند، یک‌پارچگی با مرورگرهای مختلف، پشتیبانی از آدرس قرار گرفته در کلیپ‌برد، ارائه جزییات مربوط به فرآیند دانلود، بهره‌مندی از مکانیزم متفاوتی در زمان دانلود که با تکه تکه کردن فایل‌ها بر مبنای سرعت ارتباط اینترنتی انجام می‌شود و هر بخش به‌طور جداگانه دانلود می‌شود، قابلیت کشیدن و رها نمودن لینک‌ها از ویژگی‌های این نرم‌افزار به شمار می‌روند. در مجموع می‌توان این‌گونه عنوان کرد که IDM به راحتی یک مکانیزم مدیریت بر دانلودها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

لینک دانلود Internet Download Manager  

 

HiDownload Platinum

 

 

HiDownload Platinumمتعلق به شرکت StreamingStar Technology  امکان دانلود فایل‌ها به صورت مجزا یا گروهی را امکان‌پذیر می‌سازد. زمانی‌که این برنامه را روی سیستم خود نصب کردید، این نرم‌افزار فرآیند دانلود فایل‌ها را مدیریت می‌کند. زمانی که لینکی برای دانلود در اختیار این برنامه قرار می‌گیرد، فایل در حال دانلود در فهرست مربوطه قرار گرفته و جزییات مربوط به دانلود همچون اندازه فایل، سرعت دانلود و... به شما نشان داده می‌شود. برای دسترسی به جزییات دیگر می‌توانید از زبانه‌های Info View/Log View که در پایین برنامه قرار دارند استفاده کنید. بهره‌مندی از یک ابزار تبدیل کننده از دیگر ویژگی‌ها این نرم‌افزار به شمار می‌‌رود. زمانی‌که این برنامه روی سیستمی نصب شود، آیکون آن روی صفحه‌نمایش قرار می‌گیرد. این برنامه همچون Orbit یا IDM فرآیند دانلود را به شیوه خاص خود مدیریت می‌کند. به این معنا که فایل را به بخش‌های کوچکی تقسیم کرده و اقدام به دانلود آن‌ها می‌کند. در نهایت بعد از تکمیل شدن فرآیند دانلود، همه بخش‌ها را به یکدیگر متصل کرده و در قالب یک فایل واحد در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به مدیریت و زمان‌بندی کارهای مرتبط به دانلود، پشتیبانی از پروتکل‌های مختلف همچون  HTTPS، قابلیت پخش فایل‌های چند رسانه‌ایی، قابلیت دریافت فایل‌ها از شبکه‌های به اشتراک‌گذار محتوای ویدویی، هماهنگ بودن با مرورگرهای رایج، اشاره نمود.

لینک دانلود: HiDownload Platinum

 

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو