ویبلی, همه را طراح سایت می کند

Images
Images
Images
Images

ویبلی, همه را طراح سایت می کند

  • مقالات
  • 2,328 بازدید
hotappnews.ir -ویبلی - همه - را - طراح - می - کند .jpg
 

در سال ۲۰۰۶ سه دانشجو متوجه شدند دوستانشان در زمینه طراحی سایت برای شرح پروژه های پایان درس خود دچار مشکل هستند و اکثرا بر خلاف میل باطنی خود مجبور میشوند تا از سرویس های بلاگ دهی استفاده کنند و مشکل اینجا بود که در این سرویس ها افراد نمی توانستند قالب دلخواه خود را داشته باشند و مجبور بودند تا قالبی را انتخاب کنند که نزدیکترین شباهت را به پیش فرض ذهنی شان دارد.

دیوید روسنکو , کریس فانینی و دن ولتری با دیدن این مشکل به فکر  طراحی  سایتی  افتادند  تا  این  مشکل  را  بر طرف  کنند  و  این  شروع  داستان ویبلی بود.

آنها در ۲۶ ماه می سال ۲۰۰۶  نسخه اولیه سایت خود را راه اندازی کردند و  سپس  برای  دریافت  کمک  مالی  و  کمک  های  فنی  در  وای کامبینیتور نام نویسی کردند و در سال ۲۰۰۷ موفق شدند تا از طرف این کمپانی کمک های مالی و فنی دریافت کنند.

ویبلی ابتدا برای تعداد  محدودی  که  دعوت  نامه  دریافت  کردند  قابل  مشاهده بود و بعد از واکنش هایی که دریافت کردند ورژن اصلی را منتشر کردند. ویبلی به عقیده بسیاری از کارشناسان امنیتی جزو معدود سایت هایی بود که ایرادات امنیتی بسیار پایینی داشت که در همان ابتدا بر طرف شد.

 

hotappnews.ir -ویبلی -همه- را -طراح -سایت -می -کند.jpg

ویبلی چیست؟

ویبلی سایتی است که این امکان را به شما می دهد تا تنها با درگ و دراپ بدون نیاز به هیچ دانش برنامه نویسی سایت خودرا طراحی کنید.تنها پولی که شما نیاز به پرداخت ان دارید مبلغی است که برای خرید دامنه پرداخت میکنید. در حال حاضر در ویبلی با  هیچ محدودیتی در طراحی سایت روبرو نیستید  و شما  میتوانید  انواع  سایت ها  را  طراحی  کنید که متقابل با نوع نیاز خود باید مبلغی را پرداخت  کنید.  امروز ۲۰ ملیون سایت با ویبلی طراحی شده اند و توسط آن پشتیبانی میشوند. بیشترین تعداد استفاده کنندگان این سرویس به دو کشور آمریکا و هند تعلق دارد که نزدیک به ۵۰% ترافیک سایت را شامل میشود.

علت موفقیت

hotappnews.ir- ویبلی - همه - را - طراح - می - کند.jpg

 

دیوید روسنکو  در همایش وای کامبینیتور دلیل موفقیت گروهش رو پله پله کار کردن بیان کرد هرچند از تاخیر ها ابراز ناراحتی کرد و گفت  شاید میشد کمی سریع تر پیش رفت و تاخیره کمتری در راه اندازی اولیه داشت . دلیل دیگر موفقیت ویبلی صبر زیاد طراحان آن بود  که نا امید نشدند. و همین صبر باعث شد تا در سال های اولیه فعالیت خود به عنوان یکی از ۵۰ سایت برتر آمریکا انتخاب  شوند و سبب شد تا افراد بیشتری با این سایت آشنا شده و به استفاده از آن رو بیاورند.آخرین رقمی که برای سرمایه گذاری در ویبلی پیشنهاد شده نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار می باشد.

ویبلی در دیوایس های مختلف

شما می توانید ویبلی را بر گوشی های موبایل خود نیز داشته باشید اما امکاناتی که روی موبایل خود دریافت میکنید متفاوت است. شما با استفاده از موبایل میتوانید پیام های ارسالی از طریق فرم تماس را بخوانید و پاسخ دهید. همچنین به ایمیل ها نیز دسترسی دارید و دلیل اصلی طراحی اپ این بود تا شما از میزان بازدید و حتی آمار های فروش سایت مطلع شوید. به تازگی ویبلی برای دستگاه های ایفون سیتم نقشه را اضافه کرده است تا مشتریانی که از ویبلی شما کالایی را سفارش میدهند محل دقیق تحویل را مشخص کنند تا شما به آسانی کالا را تحویل دهید. اگر قصد آغاز کار با ویبلی را دارید توصیه میکنم از گوشی های اپل استفاده کنید چون پشتیبانی بسیار قوی تری وجود دارد. همچنین یک تیم در ویبلی به صورت ۲۴ ساعته آماده هستند تا نظرات و انتقادات شما را بشنوند.

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو