اولین دوربين با پشتیبانی از ویدیوی زنده فیسبوک

Images
Images
Images
Images

اولین دوربين با پشتیبانی از ویدیوی زنده فیسبوک

  • مقالات
  • 2,028 بازدید
 
فیسبوک نحوه استریم ویدیوی زنده از هر دستگاهی را آسان‎تر کرده است، اما چطور می‎توان یکی از این دستگاه‎ها را به دست آورد؟ نگران نباشید، راه حل این کار در دستان Livestream است. این شرکت دستگاهی به نام Mevo (سابقا Movi) را معرفی كرده که اولین دوربين یکپارچه با استریم زنده فیسبوک خوانده می‎شود.

Move نه تنها فرآیند آن‎لاین بودن را راحت می‎کند، بلکه طیف وسیعی از مخاطبین را (کسانی که شما را در فیسبوک دنبال می‎کنند) را به سمت شما جلب می‎کند، و شما در صورتی که به یک شبکه اجتماعی خاص وابسته نیستید همچنان می‎توانید به طور مستقیم از طریق Livestream محتوای قابل ارائه خود را به اشتراک بگذارید.

گذشته از این امکانات، Mevo به طور هوشمندانه‎ای قابلیت ویرایش زنده را نیز فراهم می‎کند. این دوربين 4K به طور خودکار سوژه‎ها را (مثل صورت‎ها) شناسایی کرده و به شما اجازه می‎دهد از طریق یک اپلیکیشن موبایل بین زوایای مجازی دوربين چه به صورت خودکار و یا دستی جابه‌جا شوید. اگر همه کارها به درستی انجام شود، این طور به نظر خواهد رسید که شما به طور حرفه‎ای یک محیط چند دوربينه را فراهم کرده‎اید (حتی زمانی که شما تنها فرد داخل اتاق باشید). تنها مشکل این دستگاه طول عمر باتری آن است. شما امکان ضبط یک ساعت ویدیو را خواهید داشت، مگر این که یک باتری جانبی تهیه کنید که 10 ساعت وقت اضافی را در اختیار شما قرار می‎دهد.

دوربين Livestream از ماه جولای با قیمت بالای 399 دلار روانه بازار خواهد شد و شما برای صرفه جویی 100 دلاری می‎توانید هم اکنون آن را پیش خرید کنید. پرداخت چنین هزینه‎ای اگر فقط می‎خواهید ماجراجویی‎های شخصی خود را با آن ثبت کنید کمی‎ بالا است و برای این کار بهتر است از همان دوربين تلفن خود استفاده کنید. Mevo بیشتر برای مستندسازان خانگی، کارهای تجاری و کسانی است که می‎خواهند بدون نياز به تجهيزات استودیویی ویدیوهای زنده حرفه‎ای تولید کنند.

 

پست های تصادفی

آیفون 7 ساله شد
آیفون 7 ساله شد
آیفون محبوب 7ساله شد!تلفن همراه هوشمند آیفون هفتمین سالگرد تولید خود را جشن گرفت. آیفون در ح...

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو