۸ دلیل برای اثبات برتری اندروید نسبت به آی او اس

Images
Images
Images
Images

۸ دلیل برای اثبات برتری اندروید نسبت به آی او اس

  • مقالات
  • 1,810 بازدید

دستگاه‌های اندرویدی با قابلیت‌هایی متفاوت

 

 

 

 

 

 

حق انتخاب در دستگاه‌های اندرویدی از مهمترین ملاک‌های برتری آن است. دستگاه‌هایی از کمپانی‌های مطرح HTC، Sony، LG،  Samsusung و … که هرکدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند. دستگاه‌های کوچک و جمع و جور، دستگاه‌هایی با صفحات بزرگ، دستگاه‌هایی با دوربین‌های چرخنده، پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان، پشتیبانی از کارت‌های حافظه میکرو اس‌دی و یا دستگاهی با یک صفحه کلید فیزیکی مانند بلک بری Priv.

این قضیه موجب می‌شود که شما بتوانید آزادانه مدل مدنظر خودتان را خریداری کرده و از آن لذت ببرید. این در حالیست که دستگاه‌های اپلی خیلی از این امکانات را دارا نبوده و به شما حق انتخابی را نیز نمی‌دهند. بنابر این تنها در صورتی می‌توانید صاحب یک دستگاه اپلی باشید که شما طرفدار آن باشید.

قیمت متناسب با نیاز شما

 

 

 

 

 

 

یکی از نخستین ارکانی که هر خریداری به آن توجه می‌کند، بهترین انتخاب در بودجه درنظر گرفته خودش است. شاید اگر فردی بودجه زیادی را برای خرید تلفن هوشمند در نظر گرفته باشد به سمت آیفون برود، ولی شما می‌توانید در رنج متفاوتی از قیمت‌ها از ۲۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون تومان، تلفن هوشمند مدنظر خودتان را خریداری نمایید. در حال حاضر اکثر تلفن‌های هوشمند کمپانی ها در تمامی نقاط مختلف دنیا عرضه می‌شوند و به راحتی در دسترس خواهند بود.

شخصی سازی

 

 

 

 

 

 

 

 

شخصی سازی نیز از مهمترین امکاناتی است که اندروید در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این قضیه درست بر خلاف اپل است که همواره قصد دارد تا کاربرانش را به اپلیکیشن‌های پیشفرض خودش نزدیک نگاه دارد. حتی اندروید پا را از این هم فراتر گذاشته و اجازه می‌دهد تا کاربرانش از رام‌های شخصی و متفرقه نیز استفاده کنند تا بتوانند آن گونه که دلشان می‌خواهد از تلفنشان لذت ببرند.

ویجت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ویجت‌های اندروید موجب آن می‌شوند که شما خیلی راحت و در صفحه نخست تلفن هوشمندتان بدون نیاز به اجرای کامل اپلیکیشن، کار‌های خود را انجام دهید. این در حالیست که آی او اس محدودیت‌های سنگینی را در این زمینه دارد و کاربر تنها به یک صفحه اپلیکیشن‌ها دسترسی دارد.

چندوظیفگی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این درست است که آی او اس دارای یک ویژگی چند وظیفگی است. اما این چندوظیفگی بدان معنا نخواهد بود که شما بتوانید چند اپلیکیشن را همزمان با یکدیپر اجرا نمایید. اما همانطور که می‌دانید تلفن‌های هوشمند اندرویدی مانند سامسونگ گلکسی اس ۵ دارای چنین ویژگی می‌باشند و کاربر می‌تواند به طور همزمان از چند اپلیکیشن در صفحه تلفن خودش استفاده کند.

لانچر‌ها

 

 

 

 

 

 

 

شما هیچ موقع قادر نخواهید بود که به ترکیب رابط کاربری تلفن آی او اسی خودتان دست بزنید. بنابر این ممکن است بعد از مدتی بسیار از آن خسته شوید. اما اندروید به کاربرانش این امکان را می‌دهد تا در صورت خسته شدن از رابطه کاربری تلفن هوشمندشان، بتوانند با نصب لانچر‌های مختلف، رابط‌های کاربری جدیدی را تجربه کنند به نحوی که انگار تلفن هوشمند تازه‌ای خریداری کرده اند.

اپلیکیشن‌ها و بازی‌های بیشتر

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
این قضیه غیرقابل انکار است که اپلیکیشن‌ها و بازی‌های رایگان اندرویدی خیلی بیشتر از آی او اس می‌باشند. حتی گاهی اوقات نیز پورت برنامه‌های برجسته در آی او اس به صورت پولی انجام گرفته اما در اندروید کاملاً رایگان عرضه می‌گردد. این قضیه موجب آن شده است تا کاربران آی او اس برای دریافت برنامه‌های مورد علاقه خود به مشکل بی‌افتند.
کاستوم رام

 

 

 

 

 

 

 

شما می‌توانید نرم افزار دستگاه اندرویدی خودتان را به واسته کاستوم رام‌ها به کلی تغییر داده و یک سیستم عامل جدیدی را بر روی آن نصب کنید. این قضیه می‌تواند خیلی برای دستگاه‌های قدیمی مفید باشد. به عنوان مثال ممکن است برای دستگاه شما آخرین نسخه اندروید عرضه نگردد، در این حالت می‌توانید با نصب کاستوم رام مخصوص تلفن شما که دارای آخرین نسخه اندروید می‌باشد، از آن لذت ببرید.

این‌ها تنها دلایلی منطقی جهت برتری اندروید نسبت به سیستم عامل آی او اس بود. با این حال ممکن است نظر بسیاری از کاربران (از جمله خود بنده) بیشتر به سمت استفاده از دستگاه‌های آی او اسی باشد که این قضیه بحث جداگانه‌ای خواهد داشت.

پست های تصادفی

تضمین کیفیت نرم افزار
تضمین کیفیت نرم افزار
تضمین کیفیت نرم‌افزار عبارتست از نظارت بر روند مهندسی نرم‌افزار و روش هایی که برای اطمی...

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو