چرا اپل به جمعه سیاه اهمیت نمی دهد؟

Images
Images
Images
Images

چرا اپل به جمعه سیاه اهمیت نمی دهد؟

  • مقالات
  • 2,320 بازدید

اپل، اپل است! اولین شرکت تریلیون دلاری جهان که خودش را از همه‌چیز و همه‌کس بالاتر می‌‌داند!جمعه سیاه اولین جمعه بعد از مراسم شکرگزاری در ایالات متحده و عملا آخر نوامبر محسوب می‌شود و قسمت عمده خریدهای مردم را محصولات آی.تی و لوازم الکترونیکی تشکیل می‌دهد.

ین روز آغازی است برای فصل خرید آخر سال و کریسمس، میزان خرید در این روز شاخص مهمی برای سنجیدن وضعیت اقتصادی کشور ایالات متحده آمریکا است. 

اکثر کمپانی‌ها در این روز به کارمندان خود اجازه می‌دهند خریدهای ویژه کرده و فروشگاه ها قبل از ساعت ۴ صبح باز می‌کنند تا با قیمت‌های تخفیف خورده تا پاسی از شب، پاسخگوی صف خریدارانشان باشند. 

اما اپل به دلایلی که برای شما روشن نیست هرگز خود را در دام جهنمی جمعه سیاه نمی‌اندازد. در زیر لیستی از ۱۰ دلیلی که اپل به خاطر آنها هرگز در روز جمعه سیاه به خریدارانش اهمیت نمی‌دهد را برایتان آورده‌ایم. 


۱۰- اپل روی محصولاتش تخفیف نمی‌دهد. نمی‌دانم می‌دانید یا نه اما این کمپانی به هیچ عنوان در هیچ روز خاصی به خریدارانش تخفیف نمی‌دهد. و تنها زمانی که ممکن است مشاهده کنید قیمت یکی از محصولات اپل پایین آمده است زمان عرضه مدل جدید است. 

۹- اپل بیش از حد پولدار است. شاید اگر سالیان قبل بود، خرید حتی یک محصول هم برای این کمپانی اهمیت داشت اما در زمان فعلی خرید یک ithing دیگر روی درآمد عظیم اپل چندان تاثیری ندارد. 

۸- اپل همیشه با شکوه و مغرور بوده است. در حال حاضر نگرش این کمپانی این است که ما بهترین و جالب‌ترین محصولات را ارائه می‌کنید بنابراین مردم به هرحال آنها را می‌خرند. 

۷- اپل طرفداران باوفای زیادی دارد. این طرفداران شدیدا به محصولات اپلی خود می‌نازند. در واقع شاید بهتر باشد در دیکشنری‌ها جای لغت کوپرتینوی کالیفرنیا، لغت از خودراضی نوشته شود! 

۶- نسل جوان، نسل اپلی است! فقط کافی است به یک گروه از جوانان دور و بر خود نگاه کنید بالاخره یک نفر را پیدا خواهید کرد که به iگجت خود خیره شده باشد. این نسل عاشق محصولات اپلند، اپل به آنها همان چیزی را می‌دهد که از تکنولوژی انتظار دارند و بنابراین خانواده‌ها مجبورند با هر قیمتی شده این محصولات را برای فرزندان خود تهیه کنند. اپل هم به خوبی این را می‌داند. 

۵- اپل هرگز انقدر محصول وارد بازار نمی‌کند که قمیت محصولاتش پایین بیاید. بنابراین در روز جمعه سیاه نیز محصولات زیادی را دم دست خریداران قرار نمی‌دهد. 

۴- اپل برنامه‌های خاص خودش را دارد و بر اساس تقویم همگانی کار نمی‌کند و نکته جالب در مورد این برنامه‌ریزی این که انها هرگز در حدی به شما خدمت نمی‌کنند که تمام منافعتان تامین شود. 

۳- اپل چوب بر جنگل فناوری است. این مرد چوبی قلب و احساسی ندارد. او فقط محصولات خوب تولید می‌کند و به عواطف خریدارانش اهمیتی نمی‌دهد. و البته این کمپانی با عرضه سه آیپد در یک سال به همه ثابت کرده که بویی از احساس و عاطفه نبرده است! 

۲- اپل به غیرقابل دسترس بودن خود باور دارد. آنها خودشان را از هر کسی و چیزی بالاتر می‌دانند. عبارتی هست به این مضمون که با مردمی که هنگام بالا رفتن از کنار آنها می‌گذری مهربان باش چراکه هنگام پایین آمدن نیز لاجرم از کنار همان مردم خواهی گذشت. 

و اخرین مورد اینکه: اپل، اپل است، اپل به جمعه سیاه اهمیت نمی‌دهد چون اپل است، اولین شرکت یک تریلیون دلاری در جهان! این کمپانی با قوانین خودش بازی می‌کند. او محصولات مورد علاقه شما را با قیمت‌های بالا تولید می‌کند و شما برای خریدشان مدتها در صف می‌ایستید. بنابراین برای اپل تمام روزهای عرضه محصولات جدیدش، جمعه سیاه است!

 

پست های تصادفی

طوفان فکری با تیم مشاوران آکو

درخواست مشاوره
مشاوره با آکو